Názor k článku První čísla: zavření Google News má poměrně malý dopad na návštěvnost od Ivan Nový - Pokud by teplo mohlo být reklamním nosičem, mohlo...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 12. 2014 14:21

    Ivan Nový (neregistrovaný)

    Pokud by teplo mohlo být reklamním nosičem, mohlo by se poskytovat zdarma a mohlo by být placené reklamou. Taky teplo je de facto elektromagnetické vlnění, tím se od TV, nebo internetu na jejichž konci je světlo viditelného spektra nijak neliší. Ale vlastnosti elektromagnetického záření přenášející teplo neumožňují do něj reklamu zakódovat. Proto tento model nelze použít. Jinak reklama v přírodě není nic neobvyklého. První reklamní bilboardy byly první květy, které se objevily, jsou datovány do křídy v druhohorách.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).