O prodej televizorů Philips se od včerejška stará v zemích střední a východní Evropy společnost TP Vision. Ve společném podniku má 70% podíl TP Vision a 30% podíl samotný Philips. „Společnost TP Vision hodlá pokračovat v úzké spolupráci s maloobchodními partnery,“ potvrdil při této příležitosti Martijn Smelt, výkonný ředitel společnosti pro střední a východní Evropu.
ČTĚTE TAKÉ: Philips představil novou podobu menu chytrých televizorů
Nový společný podnik obou společností si klade za cíl především nabídnout portfolio nejnovějších produktů. TP Vision se chce do budoucna zaměřit na oblasti designu, cit pro inovace a stávající obchodní vztahy s Philips TV. Společnost TPV Technology Limited byla založena v roce 1967 a patří mezi přední poskytovatele zobrazovacích řešení se zaměřením na design a výrobu monitorů a LCD televizorů. Ve výrobě televizorů zaujímá TP Vision v celosvětovém srovnání třetí příčku.