Hlavní navigace

Příští rok se dočkáme nové stanice Fit HD

20. 12. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: archiv
Do Česka míří televize zaměřená na domácí cvičení, péči o zdraví a životní styl. Oznámila to mediální společnost Axocom.

Koncept televizního kanálu s tímto zaměřením přichází z Maďarska, kde již Fit HD více než rok slaví úspěch a sleduje ji prý, podle Axocomu, až 1,5 milionu Maďarů.

Přestože stále přibývá lidí, kteří se zajímají o zdravý životní styl, a stále se objevují nová a populární cvičení, k tomu roste i počet fitness center, pořád existuje velká část lidí, které tyto trendy míjejí. A na ně se chceme zaměřit. V Česku zatím podobný formát dostupný všem chybí a právě specializovaná televizní stanice jej může vhodně nabídnout, komentuje plánovaný rozjezd programu ředitelka firmy Axocom Erika Luzsicza.

NAPSALI JSME: Erika Luzsicza – Lokalizovaných kanálů bude přibývat

Podle Axocomu zažívají cizojazyčné televizní kanály v Česku boom

WT100

Programovou nabídku Fit HD mají tvořit pravidelné bloky zaměřené na různé formy a techniky cvičení. V patnácti- až dvacetiminutových pořadech se cvičitelé zaměří například na těhotné, aerobik, dance aerobik, box, nebo naopak jógu, capoeiru či protažení v podobě strečinku atd. Do budoucna se zvažuje lokalizace, a to jak jazyková, tak i obsahová.

Televizní program je uzpůsoben zejména ženám v širokém věkovém rozmezí, tedy nejčastěji od 20 do 70 let. Půjde hlavně o ženy v domácnosti, těhotné, nebo naopak starší ženy z venkova. Ženy budou tvořit až 90 % divácké základny, dodává Erika Luzsicza s tím, že Fit HD není přímou konkurencí pro klasická fitness centra. Naopak se spíše zaměřuje na ženy, které nemají dostatek času, nežijí tak aktivně, nebo nemají tolik finančních prostředků, aby se sportu mohly věnovat naplno a pravidelně. Cvičení má tedy probíhat takovým tempem a s důrazem na vysvětlení techniky, aby si přímo během vysílání mohl každý u sebe doma zacvičit a nemusel mít vůbec žádné vybavení.

Autor článku

Novinář a redaktor DigiZone.cz věnující se novodobému digitálnímu světu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).