Víte, pořád se to točí kolem jediného. Vy se snažíte vytvářet spolu s autorem článku dojem, že zaplatit si za mobilní verzi webu od vás se vyplatí, a argumenty pro to nemáte absolutně žádné. Je logické, že pokud uživateli nabídnete něco, co dřív nebylo, tak to někdo začne používat. Vyzdvihovat pak růst mobilní verze mi přijde z hlediska majitele e-shopu (kterým mimochodem jsem, proto mě to zajímá) naprosto mimo, protože pokud budu do něčeho investovat, dělám to jedině a výhradně pro to, aby mi to vydělalo. Ne pro dobrý pocit, ne proto, abych si udělal čárku, že mám zase další podporu něčeho apod.
Z hlediska toho, jak se zákazníci chovají, se totiž velice obávám té kanibalizace, kterou jste mimochodem v článku vůbec neřešili. Ano, je tam zmínka, že "můžete namítnout, že", ale to hned vzápětí vyvracíte. Mimochodem zde vidím tu obroskou účelovost celého článku. Vyvracíte (resp. autor, ale protože jste spolu spojeni, nerozlišuji to) to "dokazuje" tím, jak se chová slovenský web. Pro vás je naopak slovenský web důkaz, že se to srovnávat nedá, protože oba trhy rostou jinak a naopak na Slovensku běží kratší dobu, takže z mála se roste rychleji. Kdyby ten článek měl být něčím jiným než reklamou na vás, tak všechny tyto aspekty zmíní.
Dále píšete "Hypotézu navíc podporuje i růst ostatních veličin...". Nikde statistiky neuvádíte, takže netuším, jak moc jde o skutečnost a jak moc o účelové tvrzení či přání. Zda to mám chápat tak, že se zvýšila průměrná doba návštěvy u nemobilní verze a nějak za to má moci existence mobilní verze atp.).
Nezlobte se mé nedůvěře, ale musíte pochopit, že pokud vám začnu vyprávět, jak úklid prachu vysáváním je super, že když vám na konci mého na první pohled důvěryhodného výkladu dám vizitku "prodejce vysavačů", je zcela přirozené zbystřit a onen důvěryhodný výklad podrobit tomu, zda náhodou někde nezamlčuje, nezkresluje a nehraje s účelově s fakty.