Ano, čísla jsou čísla, takže se na ně podívejme a na to, co tvrdíš, že Prima spuštěním Zoom obrala o sledovanost sama sebe.
Takže, minulý pátek 25.1. měla Prima Group (Family, Cool, Love) celodenní sledovanost 21.46% v 15+ a 22.29% v kategorii 15-54.
Tento pátek měly jen tyto tři programy skupiny Primy úhrnnou celodenní sledovanost 22.25% v 15+ a 22.34% v 15-54. Takže i bez Zoom to je nárůst. K tomu se tedy ještě připočte páteční sledovanost Zoom 2.5% v 15+ a 2.59% v 15-54.
Podobně je to i se sledovanosti sobotní. Minule 26.1 - Prima G v 15+ 17.01%; v 15-54 18.54%, včera 2.2. Prima G v 15+ 18.97 (F, C, L) + 4.93 (Z); v 15-54 pak 19.98 (F,C,L) + 5.05 (Z).
Takže tvoje tvrzení se opět ukázala jako nepravdivá.