Televize Prima se rozhodla zužitkovat zázemí mediální skupiny a nabízet klientům kompletní komunikační servis. Neustálý rozvoj naší marketingové a PR činnosti nás přivedl k myšlence vzniku nové obchodní značky Solootions, pod kterou můžeme klientům nabízet komplexní mediální servis, jako je strategické a mediální plánování, marketing, PR a produkce,
říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima, který je zodpovědný za nově vzniklou agenturu Solootions.
Značka Solootions zastřeší marketingové a PR aktivity klientů. Pro děti Prima nabízí novou značku Primáček, pro milovníky běhu připravuje závod Love Run a pro mladé festival s youtubery. Prvními klienty agentury Solootions je americká mediální skupina Viacom International Media Networks a společnost Pražské Benátky.
Značka Primáček souvisí s dětským ranním pásmem, které cílí na děti ve věku od šesti do deseti let a na jejich rodiče. V jejím rámci vznikla rodina šesti postaviček nazvaných Primáček, Maruška, Oskar, Hrkol, Drdola a Digoun. Prvním počinem by měl být dětský časopis Primáček, který vzniká ve spolupráci s nakladatelstvím Egmont a na stáncích se objeví počátkem března.
Solootions také na český a slovenský trh uvádí ve spolupráci s firmou Pinko novou řadu Primáčkových zmrzlin. Dalšími oblastmi, na které by se značka Solootions měla orientovat, je vydávání časopisů, knih, pořádání festivalů, merchandising, ale i další sportovně kulturní akce včetně odborných konferencí. Aleš Pýcha odhaduje letošní obrat agentury na několik desítek milionů korun.