Pondělkem 3. prosince má začít pracovat PRIMA ON‑LINE, s. r. o., dceřiná společnost FTV Prima, jejímž úkolem bude „rozvíjet obsahové i obchodní možnosti distribuce digitálního obsahu FTV Prima na sítích všeho druhu“. (V Obchodním rejstříku zatím není.)
Asi třicet lidí povede Daniel Grunt, který do Primy nastoupil od září jako ředitel nových médií; přišel ze Sanomy, předtím pracoval v internetové divizi Cet 21 (Novy), a ještě předtím například v NetCentru. Podle něj je posláním nové dcery také „kreativně a efektivně pracovat s inzertním potenciálem silného média, propojeného se silnou televizní skupinou.“
Obsah bude řídit Jiřina Köppelová, v minulosti například šéfredaktorka časopisu Vlasta a Praktická žena, nebo ředitelka online redakcí Sanoma Media.
Obchod povede Petr Jelínek, jenž také prošel NetCentrem, Cet 21 a Sanomou, a vedoucím produktového týmu bude Lukáš Marek, jemuž v podobné pracovní historii chybí jen to někdejší NetCentrum.
Mezi první významné projekty má patřit portál nového kanálu Prima ZOOM. Další rozvoj čeká i platformu PrimaPLAY, uvádí se dále ve zprávě FTV Prima.
Aleš Borovan píše, že „podle důvěryhodného zdroje by rozjezd a provoz nové společnosti mohl v první fázi stát do 50 milionů korun.“