Grafika je fajn, tmavy pozadi bude vzdycky vytvaret dojem luxusnejsi nabidky. Urcite by ale sla vytunit mnohem vic a odlisit ji od konkurence, nez ji jen kopirovat. Proc vic nevyuzivat treba barvy list pro jednotlivy zanry, malokdo to dela a jednolitej mix by se zprehlednil. Hlavne ale ty fonty pisem, hlavni problem Primy. S novou grafikou v roce 2008 dostali jako hlavni font Helveticu. Jasne, je stara, ale furt nadcasova a vypada skvele tucne, tence, condensed jakkoliv. Prima ji uz ale vyuziva jen v logu, misto toho pouzivaji v televizi i na vod nejaky svuj hnus jak z wordu 2000. Pritom jsou tisice luxusne vypadajicich klasickych i originalnich fontu, ktere vizualne udelaji produkt mnohem atraktivnejsi. I na ceskym internetu je mnoho webu o fontech, casto to delaji i nadsenci, co by jim s vyberem pomohli zadarmo. Skvele s fontama pracuje Joj, nebo at vyuzivaji svou Helveticu. To co maji proste pusobi lacine a zastarale. Jinak rozsirovani nabidky je fajn, hodnotim ciste jen grafiku.