Skupina kanálů televize Prima na tom byla v loňském roce po hospodářské stránce výborně. Podle informací ekonomického deníku E15 zisk značně překročil 250 milionů korun a tržby dosáhly necelých dvou a půl miliard korun. List dokonce uvádí, že Prima Group se v podstatě dostala na stejná čísla, která generovala před ekonomickou krizí v roce 2008. Není jeden hlavní důvod tohoto vývoje, je to komplexní záležitost,
komentoval výsledek šéf obchodu Prima Group Martin Konrád.
MINULÝ VÝSLEDEK: Zisk televize Prima byl v loňském roce téměř 120 milionů korun
Vliv na úspěch má programming, obchodní politika, marketing a celá řada dalších faktorů,
uvedl také obchodní ředitel Primy Konrád. Ekonomický deník E15 připomíná, že skupina loni jako jedna z mála televizí vsadila na agresivní politiku. Ta spočívalo konkrétně v navýšení ceny reklamy v průměru o deset procent a navýšeny byly také sezónní indexy pro všechny typy reklamy. Pro letošek mají ceny inzerce vzrůst v průměru mezi osmi až patnácti procenty.