UVNITŘ CELODENNÍ PODÍLY ZA STŘEDU Programy televizní skupiny Prima zaujaly ve středu 21. března největší část publika staršího 15 let ze všech televizních skupin v Česku. V součtu dosáhly průměrného celodenního podílu 29,24 procenta, zatímco skupina Nova (volně šířené programy Nova a Nova Cinema), zaujala 28,90 procenta dospělého publika a programy České televize dosáhly v součtu celodenního podílu 26,77 procenta. Vyplývá to z výsledků elektronického měření sledovanosti televizí, které pro Asociaci televizních organizací zajišťuje společnost Mediaresearch.
K TÉMATU: Hlasování o nedůvěře vládě zvedlo úterní podíl ČT 24 na rekordních 6,7 %
Z pohledu jednotlivých televizních stanic obhájila prvenství Nova s celodenním podílem 24,66 procenta. Druhá byla Prima family s podílem 21,86 procenta a třetí ČT 1, která zaujala 13,24 procenta dospělého publika. Pozici čtyřky na trhu zaujala druhý den po sobě zpravodajská ČT 24 (5,83 procenta). Naopak nižší podíl ve středu vykázala Nova Cinema, jen 4,24 procenta, a také ČT 2, která zaujala tři procenta dospělého publika.
V cílové skupině diváků od 15 do 54 let mezi televizními skupinami vyhrála Nova Group, která si z pomyslného koláče sledovanosti ukousla 33,62 procenta (Nova primárně cílí právě na tuto cílovou skupinu). Druhá byla Prima Group s podílem 28,09 procenta a třetí ČT Group, která dosáhla kumulovaného podílu 21,75 procenta.
Celodenní podíly českých televizí v D15+ za středu 21. března 2012 (%)
Nova – 24,66
Prima family – 21,86
ČT 1 – 13,24
ČT 24 – 5,83
TV Barrandov – 5,62
ČT 4 – 4,70
Prima Cool – 4,59
Nova Cinema – 4,24
ČT 2 – 3,00
Prima love – 2,79
Atmedia – 1,51
ostatní TV – 7,95
Celodenní podíly českých televizí v D15–54 za středu 21. března 2012 (%)
Nova – 28,04
Prima family – 16,81
ČT 1 – 9,41
Prima Cool – 7,30
ČT 4 – 6,02
TV Barrandov – 5,79
Nova Cinema – 5,58
ČT 2 – 2,88
Prima love – 3,98
ČT 24 – 3,44
Atmedia – 1,57
ostatní TV – 9,16
Zdroj: ATO – Mediaresearch