UVNITŘ FOTO Neobvyklou reklamní kampaň spojenou se soutěží si pro obyvatele hlavního města připravila česká komerční televizní dvojka, respektive její stanice Prima Cool, která se orientuje především na mladé diváky. V rámci nasazení amerického formátu Dexter, který aktuálně figuruje v Československé filmové databázi na 9. místě v TOP 200 nejoblíbenějších seriálu historie, se mohli Pražané setkat doslova s černými pytli na mrtvoly.
ČTĚTE TAKÉ: Prima Cool spouští interaktivní projekt Cool Universe s diváckými videi
Už se těšíte na Dextera? Fanoušci hlásí, že objevili jeho stopy v Praze. Kdo je najde a pošle nám fotku, má u nás lahvičku krve. Hledejte těla v pytlích, stopy krve a tak… Však víte,
“ láká Prima na Facebooku, který považuje za hlavní komunikační kanál se svými diváky. Mezi některými diskutujícími na profilu vyvolala tato kampaň rozpaky. Pytle s falešnou krví by podle kritiků mohli nepříjemně překvapit především lidi v důchodovém věku.
Jeden z pytlů s fiktivní mrtvolou, který láká na nový seriál Primy Cool. (Zdroj: Facebook)