Hlavní navigace

Názor k článku Prima chce odradit diváky od přetáčení reklam. Zahájí speciální kampaň od Jehovista - Marketing vymysli reklamni kampan, odkloni tam firemni penize...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 4. 2022 0:37

    Jehovista

    Marketing vymysli reklamni kampan, odkloni tam firemni penize a pak vyrobi prezentaci, kde zhodnoti, jak to zabralo, pripadne proc to neuspelo. To se proste prohrat neda. Ja vim, predstavuju si to jako hurvinek valku, ale smysl nekterych reklam dost dobre nechapu. Obcas posloucham jedno radio a kazdou chvili tam je reklama "Aditeg tesni hned. Aditeg g jako guma*" nebo neco v tom smyslu. Komu to je urcene? Nejake tesneni do okna koupim v nejblizsim obchode a vyrobce me nebude zajimat. Kdyz budu shanet nejake gumove vyrobky(fakt nevim co vyrabi) za miliony, tak se asi kouknu na internet kdo dany vyrobek vyrabi a za kolik. Nezacnu tim, ze budu zjistovat jestli to vyrabi zrovna Aditeg. A vyrobkum od Aditeg nebudu davat prednost jen proto, ze uz jsem to jmeno parkrat slysel, protoze o nich nic nevim(stejne jako o jejich konkurenci).

    * I kdyz jsem tu reklamu slysel minimalne stokrat, tak jsem ted musel googlovat "vyrobky z gumy", abych si vubec vzpomnel na nazev

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).