Plnoformátová televize Barrandov bude i v příštím roce prodávat reklamní časy prostřednictvím mediazastupitelství Media Club, které patří skupině FTV Prima. Stejná firma navíc získala do portfolia tři kanály hudební televize Óčko a v příštím roce bude zastupovat hned pět televizních stanic skupiny Prima. Vedle hlavního kanálu Primy, Primy Cool, Primy love a Primy Zoom půjde i o nový pátý kanál s pracovním názvem Prima 2, který odstartuje na přelomu prvního a druhého čtvrtletí 2015. Media Club však zatím s touto novou stanicí neoperuje v nabízeném portfoliu.
K TÉMATU: Prima příští rok spustí pátý program, pracovně označený Prima 2
Vstupem Óčka do Media Clubu se změní poměr, v jakém budou rozdělovány nasmlouvané kampaně mezi všechny zastupované televizní stanice. Největší část kampaní, 56 procent reklamního prostoru, půjde na hlavní kanál Primy. Po 13 procentech získají Prima Cool a TV Barrandov, osm procent Prima love, sedm procent Prima Zoom a tři procenta kanály Óčka, tedy vedle hlavního programu i Óčko Gold a Óčko Expres. Přidáním Óčka do televizního mixu Media Clubu by měl průměrný celodenní podíl tohoto mediazastupitelství vzrůst z letošních 26,88 procenta na 27,61 procenta v roce 2015, uvedl na čtvrteční prezentaci novinářům šéf Media Clubu Petr Jelínek.
ČTĚTE TAKÉ: Obchod na Primě bude řídit Petr Jelínek, Michal Beran skupinu opouští
Vedle televizí bude Media Club prodávat reklamu i na Rádiu Impuls a dalších rozhlasových stanicích sdružených do skupiny Radio United, jež patří spolumajiteli Primy Ivanu Zachovi. Připravuje také speciální reklamní produkt s internetovým portálem Seznam.cz, který se bude týkat videoreklamy. Tu chce Media Club prodávat společně s televizní reklamou a nabídne společné měření výkonu klasické televizní a internetové videoreklamy. Přesnější podobu nabídky inzerce na Seznamu ale zatím nechtěl Media Club specifikovat. Ke všem dosud zmíněným mediatypům chce firma v příštím roce přidat i tisk. Skupina Prima totiž začne vydávat vlastní čtvrtletník Prima Fresh zaměřený na vaření.
„Spojením všech mediatypů dosáhne Media Club kumulativního zásahu 98 procent populace České republiky,“ konstatoval Petr Jelínek. Prakticky ve všech cílových skupinách podle něj firma získá oproti konkurenci náskok pěti procentních bodů. V příštím roce Media Club očekává celkový růst reklamního trhu o tři procenta, u televizní reklamy o dvě procenta. „Loni se nám neprávem vyčítalo, že nezvládáme vypořádat všechny objednávky. Pro příští rok počítáme s vyprodaností okolo 75 procent, takže bychom měli veškerou poptávku vyřídit bez problémů,“ míní šéf Media Clubu. Jenom v televizní části by mediazastupitelství mělo denně zasáhnout přes 50 procent diváků.