Na 77 % uživatelů preferuje sociální přihlašování. Facebook je stále jedničkou, nejvíce uživatelů (46 %) ho používá pro přihlašování na řadu různorodých webů a služeb, byť jeho podíl již podruhé poklesl. Tlačí na něj Google s aktuálním 34% podílem. Vedle Googlu zaznamenala vzestup i kategorie „ostatní“, kde podle zdroje patří mezi nejvýznamnější Linkedin – v oblibě zejména v B2B sféře.
Firma Janrain, autor pravidelné analýzy, ale upozorňuje, že volby se liší i geograficky. Hlavně podle toho, jaká sociální síť v dané zemi převládá. Nepřekvapí, že v Brazílii a Indii má silnou pozici Orkut, v Číně jde o Sina Weibo a Renren, podobně jako je to Mixi v Japonsku.
Velké rozdíly jsou i v používání přihlašovacích metod podle druhu webů – v zábavě a herních webech má Facebook skoro 60% podíl a stále stoupá, Google se drží těsně na dvaceti procenty. Stejně tak má Facebook silnou pozici na e-shopech.