Rezervuj si (Book Now), Kontaktuj nás (Contact Us), Použij aplikaci (Use App), Zahraj si (Play Game), Nakupuj (Shop Now), Registruj se (Sign Up), Sleduj video (Watch Video). (České překlady nejsou oficiální, berte je jako orientační.)
Sedm nových tlačítek má správcům stránek posloužit k vyššímu zapojení uživatelů do aktivit, které jim chtějí nabídnout. Facebook je představil ve čtvrtek s tím, že je nejprve zprovozní na amerických stránkách a v příštím roce by měla být dostupná i v dalších zemích.
Tlačítka se budou zobrazovat na dolní hraně profilového obrázku na stránce. Není zatím jasné, zda jich bude možné použít více najednou, nebo jestli budou nějaké limity.
Facebook samozřejmě slibuje, že s novými tlačítky firmy dosáhnou vyšších konverzí – cituje příklad společnosti Dollar Shave Club, která při testování tlačítka Sign Up údajně dosáhla „2,5krát vyššího konverzního poměru ve srovnání s jinými sociálními prvky pro akvírování uživatelů“. Věřte, nevěřte.
Po nedávno oznámené úpravě algoritmů, která má znevýhodnit neplacené reklamní příspěvky na Facebooku, jde o zajímavou, leč asi chabou náplast na očekávané další snížení organické viditelnosti postů.