Organizace prezentace výsledků Radioprojektu se každého čtvrt roku ujímá jeden ze členů pořádajícího Sdružení komunikačních a mediálních organizací, dnešní snídani tak pořádala společnost Lagardère Active. Setkání se zúčastnili nejen představitelé jednotlivých rádií, ale i klienti a obchodní partneři rozhlasových stanic. Akce se také poprvé dočkala profesionální moderace, které se ujal Petr Říbal z Evropy 2.
PODROBNOSTI: Nejposlouchanějším rádiem zůstává Impuls, denní poslechovost klesla u Dvojky Českého rozhlasu
Samotné výsledky představili výzkumníci Pavel Šimoník z agentury STEM/MARK a Vladimír Kožíšek z agentury Median. Speciální prezentaci věnovanou cílové skupině důchodců starších 55 let si připravil šéf STEM/MARKu Jan Tuček a stand-up komik Jiří Axman. Obecný vývoj rozhlasového trhu okomentoval předseda Asociace provozovatelů soukromého vysílání a prezident skupiny Lagardère Michel Fleischmann.
Marketingový ředitel společnosti Radio United Pavel Stejskal představil guerillové aktivity Rádia Spin v Brně a Impuls jako rádio dobrých skutků, obchodní novinky u Lagardére uvedl ředitel strategického marketingu Petr Uchytil. Kreativní producentka Českého rozhlasu Markéta Kaňková ilustrovala na projektu Karel je King propojení rozhlasu, internetu a veřejných akcí. Rebranding Hitrádií pochválil marketingový ředitel MMS Pavel Lupjan, který uvedl i přehled čistých reklamních investic do rozhlasové reklamy (jejich výši a meziroční vývoj uvedeme v samostatné aktualitě, pozn. redakce).