A to co rikas je prave fail mnohych ajtaku :-) Skrze ten statisticky pohled prestavaji resit dopady na konkretni lidi. Statistika vypada hezky a to, ze i blby jedno procento rovna se v realu pet set lejster, co se musi vyporadat toho ajtaka holt nezajima. Ale pak se budeme divit, ze lidi maj takovy odpor k digitalizaci... kdyz se z druhe strany tvarime, ze nas nektere minoritni problemy vlastne netrapi. Kam se podel clovek... ten skutecny?
Vyrobit duplicitni prihlasku znovuodeslanim online formulare da vic prace - nez poslat opakovane online formular, ktery je duplicitni diky technicke chybe systemu. Takze u toho papiru proste mas jistotu, ze duplicitni podani je projev vule dotycneho. Samozrejme, ze by tu aplikaci slo vyresit tak, aby i u digitalniho formulare toto bylo zrejme, ale to se nestalo. Proste to nikdo neresil. I na kdejakem blbem eshopu se te to zepta, jestli objednavku myslis vazne a obsah kosiku server dokaze udrzet. Prihlasku a obecne jakykoliv formular jde pojmout stejne. A ty vymluvy na spravni rad jsou trapny... Krejci & spol. proste o te aplikaci poradne nepremysleli, rovnou zacli neco prgat narychlo pote, co se zvoralo vyberko....