Pouze 10 % ze stovky největších online obchodů ve Velké Británii má web optimalizovaný pro tablety

25. 2. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ve stovce největších obchodů na Internetu ve Velké Británii (podle žebříčku IMRG/Hitwise) má své weby optimalizované pro tablety pouze 10 % z nich. Zjistila to agentura Somo, která zároveň upozorňuje, že více jak čtvrtina z těchto společností má aplikaci pro iPad a méně jako 20 % má aplikaci pro tabletový Android. Návštěvníci na tabletech jsou, podle dalších studií, přitom podstatně „prospěšnější“, než návštěvníci z webu – podle společnosti Affiliate Window přinášejí lepší konverzní poměr (3.82…

Ve stovce největších obchodů na Internetu ve Velké Británii (podle žebříčku IMRG/Hitwise) má své weby optimalizované pro tablety pouze 10 % z nich. Zjistila to agentura Somo, která zároveň upozorňuje, že více jak čtvrtina z těchto společností má aplikaci pro iPad a méně jako 20 % má aplikaci pro tabletový Android. Návštěvníci na tabletech jsou, podle dalších studií, přitom podstatně „prospěšnější“, než návštěvníci z webu – podle společnosti Affiliate Window přinášejí lepší konverzní poměr (3.82 % oproti tradičnímu 1.9%) a podle Adobe utrácejí o 20 % více, než zákazníci používající klasické počítače.

Co je ještě více problematické je to, že pouze 57 % online prodejců má web, který je použitelný z mobilního telefonu. Ze zmíněné stovky největších nemá 43 % aplikaci pro iPhone a 63 % nemá aplikaci pro Android.

Zdroj: UK retailers ignoring valuable new market: 75% of leading online stores closed to tablet shoppers, 20% have no mobile access

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).