Osvobodil jsem se když byli přípojky 365i v mezi stavu v režii Cetinu v říjnu, zažádal o převod Giganet, vše do 1 dne vyřídíly a do pár dnů jsem byl pod nima. Jak jsem happy že sem to udělal... protože předevčírem najednou jedna 365i přípojka přestala jet. Pomohlo dohledat email, v něm na cosi kliknout a už bylo převedení pod WIA. Nebyla v tu dobu jiná cesta jak rozjet opět net. Do 2.5. nutno jest odejít nebo zaplatit za službu dle typu, cena zůstává jako u 365i. Je to blbá fraška a Jan Ivanko by měl raději lézt kanálama a nemrchcat. Škoda že to neumřelo už v říjnu, mohl být klid.
Dobrý den, WIA kompenzovala všechna předplatná, přestože služby uhrazené nedostala. Při převodech služeb realizovaných v lednu jsme vycházeli z dat o konci předplatných dodaných 365internet, která nemusela být 100% správná. Spojte se prosím s naší zákaznickou podporou a vše rádi dořešíme: tel. +420 225 372 055, e-mail: noc@wia.cz případně můžete využít chat na našich stránkách http://dsl.wia.cz , zákaznická linka WIA funguje narozdíl od většiny operátorů non-stop.
Někteří zde píšete negativní a někteří pozitivní zkušenost s WIA,...Faktem ale je, že nebýt na podzim loňského roku společnosti WIA, tak všichni zákazníci 365Internet byly již tehdy bez připojení k Internetu. Nechci se jich zastávat, ale v telekomunikacích stejně jako oni podnikáme přes 20 let a víme o čem to je. Zájem byl především zajistit koncovým zákazníkům připojení k Internetu a pokud má někdo nevyúčtované přeplatky u 365Internet, tak za to jistě nemůže WIA.
4. 5. 2023, 18:04 editováno autorem komentáře
Zdravím, jenom varování z osobní zkušenosti - pokud máte předplaceno, pak vám nezbývá, než zůstat u 365i do smutného konce...
Já jsem přešel v lednu pod WIA, která v emailu slibovala, že přechod bude "bez ztráty nevyčerpaného předplatného", ale nestalo se tak. Musím platit WIA a u 365i mi visí skoro celé roční předplatné, které dodnes nevrátili. Takže podvodníci jsou jak 365i tak WIA!
Toto jsem se dozvěděl od ČTÚ
O problémové komunikaci s poskytovatelem si dovolujeme uvést, že rovněž
Úřad (ČTÚ) zaznamenává problémy se získáváním informací od společnosti 365internet.
Tomuto poskytovateli proto již byla uložena pravomocná pokuta, přičemž patrně dojde
k zahájení dalších přestupkových řízení (na základě dalších porušení povinností vůči Úřadu
a kontrolních zjištění z provedených kontrol dle zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní
řád), ve znění pozdějších předpisů).
Jinak co se týká nevracení peněz, tak je třeba se obrátit na soud i policii.
Nejaky prakticky tip kam z 1gb optiky 365 cez cetin prejst? Ci wia alebo nordic?
Dlhodobo rychlost cez nich bola v DL mezi 300-400mbps oproti platenemu 1gbps takze zmenu vitam. Plus ich servisak bol prijemny chlapek v zmysle, proste tak to je, nic se neptejte a bum zlozi telefon uprostred hovoru. Komu prano..
Jsem jedním z klientů, kteří tuto situaci řeší. To, co tady píše WIA, není tak úplně pravda.
Mám s touto situací i přímo s WIA jinou zkušenost.
Mám e-maily a smlouvy, které dokazují, co říkám – pro případ, že by to LUPA chtěla prošetřit hlouběji.
Přijal jsem nabídku, kterou mi WIA dala k dispozici, ale pak se podmínky nabídky rychle změnily.
Ke konci dubna jsem měl u 365Internetu zaplacené ještě další 3 měsíce. Aby mě WIA získala jako klienta, slíbila mi, že mi tyto 3 měsíce uzná a že tedy budu moci využívat internet od WIA až do srpna bez dalších poplatků (tedy ty cca 3 již zaplacené měsíce). Ale teď, když jsem odešel od 365 a jsem oficiálně u WIA, chce WIA, abych zaplatil první měsíc internetu + jejich televizní službu (kterou mi původně také nabídli zdarma, také na 3 měsíce, bylo to v jejich nabídce), než mi umožní využít mé již zaplacené období.
Nejenže je teď cena najednou vyšší, protože mi přidali jejich poplatek za TV, ale nemohu využít již zaplacené období, jak je popsáno v nabídce: Třístranná dohoda o změně poskytovatele č. 34666.
Naštěstí jsem si stáhl smlouvu, kterou jsem přijal. Je podepsaná společností WIA + 365Internet. Mám také screenshoty jejich vyskakovacích oken, která se mi denně objevovala v počítači.
Dnes mi (zaplacený) internet odpojili. Několikrát jsem do WIA volal a psal e-maily. Buď zavěsí dřív, než to zvednou, nebo mi řeknou, že se tím už někdo zabývá a že se mi ozvou. Ale nezavolají zpět. Celý den jsem tedy nečekaně bez internetu, který jsem již zaplatit a nutně potřebuji k práci (internet mám na firmu).
Vzhledem k tomu, že internet je pro mou práci zásadní a jeho odpojení závažně ohrožuje práci mé firmy hned na několika úrovních a vznikají mi tím další náklady (nyní musím využívat mobilní internet od jiného poskytovatele), již plánuji návštěvu kanceláře ČTÚ v HK, kde si nechám poradit od právníků ohledně náhrady škody za dodatečné náklady a ušlý zisk (já i manželka pracujeme v IT z domova pro mezinárodní firmy).
Mám od této firmy další připojení v Hradci Králové, v lednu jsem s přenosem problémy neměl. Nyní se však WIA může s tímto příjmem rozloučit.
Věřím, že nejsem jediný, kdo je ve stejné situaci, kdy WIA nedodává to, co slíbila (a prakticky už od začátku, ani se nesnažili smlouvu dodržet). Prosím i ostatní s podobným problémem, aby se zde podělili se o své zkušenosti: Podatelna@ctu.cz
Re: José
Mrzí nás negativní zkušenost, ale rozhodně nejde o záměr nedodržet nabídnuté podmínky, nebo situaci která by postihovala více přípojek. Ostatně, jak zákazník sám uvádí, převod jeho druhé přípojky v lednu proběhl bez problémů.
Se zákazníkem komunikujeme a věříme že jsme situaci napravili k jeho spokojenosti.
Na problematické přípojce je provozována varianta služby kterou WIA standardně nemá v nabídce. To vykolejilo automat který nové služby konfiguruje. Proto byly zobrazeny jiné podmínky a nastavená špatná cena služby. Ty správné zákazník obdržel na začátku e-mailem, a nyní je může využívat.
Incident nás samozřejmě mrzí a zákazníkovi se za něj omlouváme. Úřadům jsme připravení poskytnout veškeré informace a kopii komunikace, včetně opakovaných upozornění na hrozící blokaci přípojky. Svou roli zde mohlo sehrát i to, že zákazník je cizinec a notifikace jsou zasílány v češtině.
To je tak smutné. Mohli jste přijít jen říct, jak jste dnes problém vyřešili. Ale také jste sem přišel lhát.
Takže teď odhalím vaše lži
Ale nejdřív: V ČR žiji více než deset let. I když jsem cizinec, vztahují se na mě všechny povinnosti a práva - třeba žalovat firmu nebo poslat stížnost na korespoňční úřad a pomáhat s vyšetřováním.
<b>Při electronické komunikaci je tak snadné odhalit lháře. </b>
Rozuměl jsem každému vašemu sdělení. A na každou z nich jsem reagoval. Mám kopii všech e-mailů, které jsem vám poslal pred 02.05. Dale, všechny naše hovory byly monitorovány nebo nahrávány, takže vy i já o tom máme důkaz. Např. dva vaši zaměstnanci mi odpověděli "nikdo vás nenutí přejít na WIA", když jsem jim řekl " to není to, co jste mi na začátku nabídli".
Zítra nebo za 2 dny mi přijde další výpis od Vodafonu, který bude obsahovat výpis všech mých přijatých a uskutečněných hovorů. Tento seznam bude obsahovat asi 10 hovorů, které jsem měl s WIA předtím, než službu přerušil. A také s tím, jak dlouho jsme spolu mluvili.
Pak bude obsahovat ještě asi 5 hovorů v den, kdy WIA službu přerušila, včetně délky našich hovorů.
To poslu CTU.
Prozatím zde mám malý důkaz, že jsem vás kontaktoval od čtvrtka 27.04, před tím, hned po prevodu, a drive nez jste me službu přerušili (v 02.05): https://www.icloud.com/iclouddrive/0a12eJtzvmqiiW_51MvAobH1A#IMG_8947.
Problém s cenou nebylo způsoben mým varianta služby kterou WIA standardně nemá v nabídce (nabizite to, vim protoze to mám). Bylo to proto, že WIA po mně chtěla, abych platil i za jejich televizní služby, které nejdříve me nabízela zdarma.
Zde je důkaz, že chtěli, abych platil i za ni, poté co jsem přešel k WIA, v 27.04: https://www.icloud.com/iclouddrive/045_lJxh7RZmQdk-oNFm-nxyw#WIA_DSL_+_TV
Po této online telenovele dnes odpoledne WIA něco napravila. Napsali mi, že po zaplacení prvního měsíce <b>(což nebyla podmínka pro využití mých 3 nevyčerpaných měsíců )</b> dostanu čas z 365 (3 mes.) + 1 měsíc zdarma + 1 mes. zaplaceno. Pak AHOJ x2!
Ne. Nejsem spokojen. Tuto klamavou obchodní nabídku nelze tolerovat a neměla by se opakovat.
Věřím, že nejsem jediný, kdo je ve stejné situaci, kdy WIA nedodává to, co slíbila (a prakticky už od začátku, ani se nesnažili smlouvu dodržet). Prosím i ostatní s podobným problémem, aby se zde podělili se o své zkušenosti s Českým telekomunikačním úřadem: Podatelna@ctu.cz
Zdravím bývalé zákazníky 365i, pokud sem někdo chodí. Zvláště ty kterým už několik měsíců 365i dluží peníze z předplatného.
Byl jste někdo úspěšný s vymáháním? Napiště případně svoje zkušenosti. Já na to bohužel nemám moc čas, tak zatím jen občas napíšu do žumpy bez odezvy.
Nebo, pokud by nás bylo víc, se nějak domluvit na společném postupu.
Dík
Já jsem tedy přešel k WIA kde mi kompenzaci uznali a jsem na svém , takže zatím dobrý.
Ale dal jsem výpověď i požadavek u 365 o vrácení přeplatku a žádná reakce není, po zveřejnění na stránkách 365 o jednoduchém převodu i ukončení smlouvy jsem to opakoval a stále nic.
Mám kamaráda právníka, takže mu asi zadám úkol i když jde o blbých 1212 korun. Nu což, za to mám 4 basy 12ky