Pouze do dnešní půlnoci můžete hlasovat ve třetím kole ankety serveru DigiZone.cz o nejdementnější aktuálně vysílanou reklamu na českých televizích. Momentálně z pětice nabídnutých spotů „vede“ reklama na psí granule Pedigree, po níž má pejsek Bruno „pevná hovínka“. I díky vašemu hlasu ale může být všechno jinak. Vítěz třetího kola ankety postoupí do velkého finále, které odstartuje první zářijový pátek a v němž se utkají vítězové všech čtyř soutěžních kol.
K TÉMATU: Hledáme nejdementnější televizní reklamu: volume 3
V prvním semifinálovém kole ankety o nejdementnější televizní reklamu zvítězil spot Old Spice s černochem ve sprše, který „není jako váš muž, ale váš muž tak může vonět“. Druhé kolo pak jednoznačně vyhrála reklama na Always, v níž kamarádky pomohou dívce skotačit s vložkami této značky.