Hlavní navigace

Pomáhá Yahoo čínskému režimu?

8. 9. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

O čínský internetový trh je v poslední době opravdu velký boj. Svědčí o tom i různé stížnosti mezinárodních organizací bojujících za lidská práva, která jsou směřována velkým internetovým gigantům za jejich spolupráci s místním režimem. Aktuálně poslední se týká Yahoo. Organizace Privacy International vyzvala dokonce k bojkotu Yahoo, kvůli spolupráci na odsouzení novináře. Vypadá to, že pro získání alespoň malé části druhého největšího internetového trhu na světě jsou dnes firmy ochotné slevit…

O čínský internetový trh je v poslední době opravdu velký boj. Svědčí o tom i různé stížnosti mezinárodních organizací bojujících za lidská práva, která jsou směřována velkým internetovým gigantům za jejich spolupráci s místním režimem. Aktuálně poslední se týká Yahoo. Organizace Privacy International vyzvala dokonce k bojkotu Yahoo, kvůli spolupráci na odsouzení novináře. Vypadá to, že pro získání alespoň malé části druhého největšího internetového trhu na světě jsou dnes firmy ochotné slevit i ze svých zásad. (ZD NET)

Autor článku

Autor vede tým aliancí a výkonnostního marketingu ve společnosti LMC, nejvýznamnějšího operátora na českém elektronickém trhu práce (www.jobs.cz, www.prace.cz).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).