Hlavní navigace

Pololetní výsledky Oskara

26. 7. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Oskar zveřejnil výsledky za druhé čtvrtletí roku. V polovině roku 2005 hlásí Oskar 1,951 miliónů zákazníků, což představuje meziroční nárůst 16 procent. Průměrný roční příjem na zákazníka (ARPU) činí 7.723 korun, u tarifních zákazníků je to 11.881 korun a u zákazníků předplacených služeb 3.952 korun. (Oskar)

Oskar zveřejnil výsledky za druhé čtvrtletí roku. V polovině roku 2005 hlásí Oskar 1,951 miliónů zákazníků, což představuje meziroční nárůst 16 procent. Průměrný roční příjem na zákazníka (ARPU) činí 7.723 korun, u tarifních zákazníků je to 11.881 korun a u zákazníků předplacených služeb 3.952 korun. (Oskar)

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).