No nechci tady vytahovat historii, ale vzpomněl jsem si, že se v jednom z vydání své "talkshow" věnoval tomuto tématu i Vladimír Železný a obhajoval to tehdy v tom smyslu, že je to "kumšt", když zvukař trefí hladinu zvuku filmu a dokáže tomu přizpůsobit znělku reklamy :-)
Věřím, že to u politiků projde a hlasitost reklamy omezí s nějakou malou tolerancí v dB. Hlavně aby se ale také nezapomnělo na sankce, při nedodržování normy, aby to mělo pro televize nějaký závazný finanční a licenční dopad.
Ale abych řekl pravu, tak význam takových reklam nechápu. Na televizi se dívají obyčejní lidé a těžko si někdo bude objednávat přepravu u ČD Cargo. To je jako v běžných novinách se objevují přílohy o ČD Cargo. Kdyby tyto reklamy byly například v nějakých odborných časopisech, určených pro podniky, tak to pochopím, ale tohle nechápu. To samé s reklamou OKD, koncový zákazník (obyčejný člověk) asi těžko ovlivní, jaký dodavatel dodá kanály pro město, nebo třeba kdo dodá materiál pro mosty. Podle mě reklama úplně mimo, pro běžné lidi.
... že u novějších TV je v menu položka, která drží úroveň hlasitosti na všech kanálech a pořadech na jedné určené hlasitosti, kterou si nastavujete ... u LG 42LV375S je to někdy znát, když se reklama snaží rozeřvat a hned je jí uťat tipec a je normalizována :) Na multimediálním monitoru Samsung Syncmaster T27A550 je tato položka menu také dostupná, takže opravdu u novějších TV asi žádná výjimka!
... pro běžné lidi. No to je krásný výrok. Za ten ti budou ti neběžní lidé ale láteřit. On to nějaký neběžný člověk za ne zrovna levný peníz objednal.Tak to bude asi pro Paroubkovy běžné marťany.
Také tomu chci věřit. Btw.včera na ČT24 v jednu po obědě běžel snad dvouminutový reklamní blok na státní České dráhy - toto je korektní? Byť se jednalo o sponzora pořadu OVM??? Díky předem za odpověď.