naprosty nesmysl. pak by hrozil flastr za vernosti slevy apod. to co popisujete je problem jiny a to toho, ze se lidem cena zmenika je to jako mit na regalu cenu x a u pokladny pak y, to byt nesmi. ale mohu mit klidne 20 cenovych hladin na ktere se zakaznik dostane dle toho jake podminky splni.
ostatne my ruzne ceny na porovnavacich, ppc apod pouzivame bezne uz nekolik let. a ani coi to nevadi. takze toliko z praxe.
Hele, podobny podvody svyho casu zkousela alza - prihlasenej user mel o 10% vyssi ceny nez neprihlasenej .... pak to honem rychle zrusili, protoze jim za to hrozil poradnej flastr. Spousta lidi si totiz nahazela zbozi do kosiku .... a teprve pak se logli a ceny samo uz znova nezkoumali.
A samo, jakmile se to proflaklo, coz se proflakne velmi rychle, tak vsichni ti "bonitni" zakaznici obratem utecou jinam, protoze si samozrejme nenechaj srat na hlavu. Neni proste nad dobrou radu od zlodeje ... ;D
Vážený pane T..., hlavu jsem si zkontroloval a myslím, že je na správném místě. Právě naopak se více dívám do zahraničí, kde je rozdílná cena zboží naprosto běžná. Každý zákazník má jiné priority a je jinak cenově senzitivní. Obchodník dělá svůj byznys proto, aby vydělal. Současný model eshopů jít s cenou vždy na minimální marži dovedl mnoho segmentů téměř na nulu. Kde není marže, nejsou investice a žádný další vývoj. Dokonce jsme to dotáhli s marží tak daleko, že zaplatíte 20 Kč a více za osobní odběr. Super, že?
Pokud máte konkrétní výhrady ke skrz.cz, budu rád, když mi napíšete. Těším se na podnětné nápady!
na stejné zboží, geniální nápad. Pán má hlavu asi strčenou hluboko ve své slevoserverové zadnici, ale tohle je přesně to, co tak akorát lidi otráví. Navíc by chtěl penalizovat skutečné zákazníky tím, že jim prodá draho, kdežto hejlovi, co přijde přes heuréku nebo zboží dá nižší cenu ač náklady na něj jsou vyšší než když přijde zákazník přímo či již nakupuje pravidelně.
Asi se inspiroval v našich bankách a u operátorů - ta se taky na skutečné zákazníky kašle a provozuje se nesmyslný lov nových oveček.
Jinak možná by si mohl udělat zatím pořádek na skrz.cz to je hrůza server než začne radit ostatním jak to mají dělat.
asi tak :) mne pobavilo napr. toto: V průběhu roku vstoupila na český trh FoodPanda a všichni očekávali obrovský nástup a velký souboj s DámeJídlo.
Kdo jsou ti "vsichni" ? Bylo o tom par clanku na Lupe a par jinych webec a toje tak vsechno, tak pochybuju ze "vsichni" meli nejaka ocekavani :)