Hlavní navigace

Pohled do kuchyně Googlu

16. 9. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Produktový manažer Carl Sjogreen, který pracuje na projektu Google Calendar, poskytl zajímavý popis postupu při návrhu a vývoji této webové aplikace. Oblast kalendářů považuje za zcela ideální pro Google, jelikož současné konkurenční produkty v této oblasti mají daleko do dokonalosti a dochází zde k minimálním inovacím. Při plánování zdůrazňuje zejména získávání informací od skutečných lidí a obyčejných uživatelů. Na základě průzkumu by pak mělo dojít ke zformování vize, co by nová služba měla…

Produktový manažer Carl Sjogreen, který pracuje na projektu Google Calendar, poskytl zajímavý popis postupu při návrhu a vývoji této webové aplikace. Oblast kalendářů považuje za zcela ideální pro Google, jelikož současné konkurenční produkty v této oblasti mají daleko do dokonalosti a dochází zde k minimálním inovacím. Při plánování zdůrazňuje zejména získávání informací od skutečných lidí a obyčejných uživatelů. Na základě průzkumu by pak mělo dojít ke zformování vize, co by nová služba měla přinést a změnit. Přestože u webových společností platí pravidlo uveřejňovat novinky rychle a často, již první veřejná verze by měla přijít s něčím zajímavým. Za svou hlavní konkurenci nepovažuje ostatní webové či desktopové aplikace, ale jednoduše papír. (Rakesh Agrawal’s Blog)

Autor článku

Autor je bývalým redaktorem Lupa.cz, nyní pracuje jako konzultant v BCG. Vystudoval ekonomii a právo. Občas bloguje: jilm.cz a často tweetuje: @jilm.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).