řešení je jednoduché. Stanovit zákonem maximální hranici zisku a maximální počet článků mezi výrobcem a spotřebitelem. Když může být v Německu koncová cena pro zákazníka 22.000, jaký je důvod k tomu, aby český dealer chtěl 40? Jedině nenažranost dealera! A to s konkurencí snad nemyslíte vážně! Ty časy, kdy se obchodníci přetahovali o zákazníka snižováním ceny už jsou dávno pryč. Dnes to funguje tak, že když někdo začne prodávat levněji, než ostatní, tak mu podnik vyhoří, nebo se mu stane nějaká nehoda. Vím o několika případech, kdy prodavači museli, kvůli konkurenci zvednout ceny, protože za nimi chodili různé nezvané návštěvy a vedli řeči typu: Máte hezké děti, bylo by škoda, kdyby se jim něco stalo a ten krám by vám taky mohl vyhořet. Takže buďte tak laskav a nedělejte ze sebe většího blba, než je nutné. A ten soft si opravdu v Německu koupím. Internet je mocný a dealera už jsem našel. Příští týden si přivezu ze Slovenska vypalovačku, protože ji dostanu levněji a nebudu zdejším nenažrancům platit výpalné.