Podzimní Opening Day Visual Unity poradí jak s malým rozpočtem získat pro obsah co nejvíce uživatelů

17. 10. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Máte obsah, pro který potřebujete získat rychle a s malým rozpočtem co nejvíce diváků nebo uživatelů? Zajímáte se o novinky v 3D, 4K nebo streamingu? Pak byste neměli chybět na zítřejším setkání Opening Day Visual Unity. Celodenní neformální program zahrnuje odborné prezentace a demo ukázky předních výrobců oblasti audio & video & broadcast techniky a technologií. Letos poprvé bude program více zaměřen na online video. V ranních přednáškách se, kromě novinek z českého trhu, od…

Máte obsah, pro který potřebujete získat rychle a s malým rozpočtem co nejvíce diváků nebo uživatelů? Zajímáte se o novinky v 3D, 4K nebo streamingu? Pak byste neměli chybět na zítřejším setkání Opening Day Visual Unity.

Celodenní neformální program zahrnuje odborné prezentace a demo ukázky předních výrobců oblasti audio & video & broadcast techniky a technologií. Letos poprvé bude program více zaměřen na online video. V ranních přednáškách se, kromě novinek z českého trhu, od evropských zástupců Microsoftu nebo Thomson Video Networks, dozvíte, co je nového ve světě . Můžete se také přesvědčit, že lze streamovat i 3D obsah.

Účast na setkání je ZDARMA, kapacita je však omezená. Registrovat se můžete na opening@visualunity.com.

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).