Výběrové řízení na realizátora podzimní propagační kampaně ČRo 1 – Radiožurnálu, která měla probíhat v říjnu a listopadu letošního roku, Český rozhlas zrušil bez výsledku. Podle serveru MaM.cz se tak rozhodl poté, co po otevření obálek s nabídkami splnila formální požadavky tendru pouze jediná. K otevírání obálek došlo před měsícem, 9. srpna. Rozhodnutí o zrušení soutěže padlo až nyní.
K TÉMATU: Helena Vondráčková chtěla na Radiožurnál a je z toho úlet týdne
Ano, je to pravda a to zrušení tendru bylo v pořádku. Tento týden bychom měli vědět, jakou bude mít Radiožurnál propagaci,
sdělila na dotaz serveru DigiZone.cz Hana Hikelová, ředitelka zpravodajských stanic ČRo, pod níž spadá kromě Radiožurnálu také zpravodajské Rádio Česko. Součástí kampaně měl být i nový televizní spot, Radiožurnál se měl ale objevit ve všech mediatypech, tedy i v tisku, na internetu a outdooru.