Vlákno názorů k článku Podivuhodný případ Mediapol News od Jan Kovalčík - Po nás taky nic nevymáhali, slečna mě tvrdila,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 5. 2011 10:16

    Jan Kovalčík (neregistrovaný)

    Po nás taky nic nevymáhali, slečna mě tvrdila, že mají návštěvnost 3000 lidí za den, což je jasný klam na který lidi dostanou. Po opakovaném požadavku aby návštěvnost doložili, mě bylo sděleno, že takové informace pan majitel neposkytuje, tak jsem je poslal k šípku.

    Většina lidí se na návštěvnost nezeptá a zdá se jim to tedy jako zajímavé. Je to velice pěkně zformulováno.

    Jinak je to to naprosto stejný "byznys" jak stále se opakující placené , většinou evropské, katalogové zápisy, jak už tu někdo zmiňoval.

  • 12. 5. 2011 9:46

    PetrX (neregistrovaný)

    Mám s touhle firmou trochu jinou zkušenost. Několikrát nás také kontaktovali - pokaždé se ohlásili jako jiný server - a chtěli nám také nabídnout reklamní článek. Oháněli se samozřejmě tisíci návštěvníků, zlepšením pozice ve vyhledávačích a tak.

    Nic jsme jim neodkývali ani jsme nechtěli žádný "ukázkový článek", jen jsme jim řekli že si to ještě rozmyslíme a dáme vědět. Po prostudování jejich webu jsme usoudili že článek na jejich webu je k ničemu a ta návštěvnost bude vylhaná. Takže jsme o to neměli zájem. A to je vše, tím to kupodivu opravdu skončilo! Žádné faktury, žádné upomínání, dalo by se říct korektní jednání z jejich strany.

    Takže po téhle osobní zkušenosti - připomínám že opakované, ozvali se nám s různými servery pro propagaci našich různých aktivit - nebyl ani jednou problém popisovaný v článku. Proto bych si dovolil podotknout, že možná byl pokaždé trošku problém i na straně "zákazníka", kdy možná "nevědomky" při tom telefonátu skutečně potvrdili objednávku! Znáte to, dlouhé smlouvy které nikdo nečte, dlouhý monotónní hlas který nikdo moc neposlouchá, text který lze vykládat různě. Nicméně to nemění nic na tom že ta objednávka opravdu MOHLA být odsouhlasena.

    Takže ono to možná není až tak černobílé, možná je tam i šedá zóna...

    Raději podotýkám, že s touhle firmou nemám nic společného a nelíbí se mi ani jejich weby a už vůbec ne podobné vymáhání čehokoliv. Nicméně všichni víme že ač "jsou lidi rozumní" tak stejně nakupují předražené hrnce na reklamních akcích, říkají své osobní údaje pouličním prodejcům čehokoliv a podobně :-( Prostě občas podlehnou přesvědčování obchodníka a až později jim dojde co vlastně udělali a snaží se z toho vycouvat. Což koncový klient většinou může, ale firma nikoliv.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).