Raději budu jezdit 20 let starou šunkou, než něčím, v čem mi do řízení bude neustále kecat nevypnutelná elektronická tchýně. a navíc na mne bude neustále práskat kam a jak rychle jedu. Ideální auto pro mne je to, co se vyrábělo do r. 2015 včetně, t. j. bez vestavěné navigace, (vestavěnou lze ztotožnit s vozidlem i řidičem a tím kontrolovat pohyb obou, u externí to takto nefunguje), GPS modulu, s max. CD, nebo flash přehrávačem a jednoduchou klimatizací, ale sedadly, na kterých strávím celý den, ujedu nonstop 900 km a vystoupím neunavený a nerozbolavělý.
možná stačí počkat, VW udělal nový tým, který má za úkol tlačítka dostat do aut zpátky. Když člověk jede novou škodokvou, tak i zapnutí klimy v autě znamená skoro zastavit, protože pořád potřebuji koukat na matlací display, je opravdu skvělé, že si tu klimu mohu zapnout i přes mobilní aplikace, ale asi nikoho nenapadlo, že bych jí možná chtěl zapnout i při jízdě...
Naštěstí moje 10 let stará kára funguje docela dobře. A po novější nějak netoužím, protože nejde koupit bez pěti kýblů elektrošrotu, co kvalitu auta jenom zhorší.
https://www.dps-az.cz/clanky/id:91836/fyzicka-tlacitka-predci-dotykove-obrazovky-v-novych-autech