Však oni by rádi (VW, Kia, Honda, MB atd.) dělali OTA i pro ostatní věci, však by jim to ušetřilo spousty nákladů, ale balík dat, který se takhle musí stáhnout je násobně větší než paměť, kterou na to mají, nemluvě o stovkách samostatnách komponent, které se musí aktualizovat po jedné, takže aby nedošla baterka, musí být povinně napojen na síť nebo nastartovaný motor, lol.
Čínské automobilky nebo třeba Tesla umí plně OTA pro všechny části a do servisu jen když se něco nepovede. U Tesly to funguje na poměry velice spolehlivě, u těch čínských mají jen zprostředkované informace, ale také to vypadá spolehlivě.
SW architektura současných západních aut je na zvracení, doslova, postupným přidáváním a přidávání bez velkého refaktoru se dostali do naprostého balastu. Zvyšuje se nespolehlivost, výrazně rostou náklady na vývoj a testování a přidávat nové funkce je naprosto, ale naprosto nerentabilní.