Odpovídáte na názor k článku Počítače na čtyřech kolech aneb Co všechno umí moderní automobily?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Jiste. Tehdy to byl i umysl. Vyrobit auto ktere umi opravit kazdy vesnicky kovar s pulkou mozku bez trech prstu.
Protoze uz z vyroby bylo nutno auto opravit - tzv. DoDo a nasledne pravidelne opravovat banalni zavady kvuli kterym bylo auto nepojizdne. Jedna z "banalnich zavad" byla treba padajici kola za jizdy :-)
Ten karburator byl tak nepresne vyroben ze existovaly treba verze 105/120 ktere proste chcipaly, verze ktere chcipaly malo a verze ktere nechcipaly.
Dnes vam taky auto v pohode vydrzi vice nez nez 250 000km.
V te dobe kdy se stovkove skodovky vyrabely uz to byl beznadejne zastaraly koncept. Od urcite urovne kdy chcete nizkou spotrebu a snizit emise nestaci standartni design a potrebujete inteligentni rizeni vstrikovani a rizeni smesi paliva a vzduchu. A samozrejme resit zavislost na atmosferickych podminkach jako teplota a hustota vzduchu.
Treba u nas v horach bylo nutno ja trotl cvicit za jizdy se syticem kdyz clovek naklesal nebo nastoupal kazdy den. A samozrejme absence automaticke prevodovky a treba i synchronu - tudiz treba uzit meziplynu jak na srazu veteranu. Takhle si teda pokrok nepredstavuji.