Jiste. Tehdy to byl i umysl. Vyrobit auto ktere umi opravit kazdy vesnicky kovar s pulkou mozku bez trech prstu.
Protoze uz z vyroby bylo nutno auto opravit - tzv. DoDo a nasledne pravidelne opravovat banalni zavady kvuli kterym bylo auto nepojizdne. Jedna z "banalnich zavad" byla treba padajici kola za jizdy :-)
Ten karburator byl tak nepresne vyroben ze existovaly treba verze 105/120 ktere proste chcipaly, verze ktere chcipaly malo a verze ktere nechcipaly.
Dnes vam taky auto v pohode vydrzi vice nez nez 250 000km.
V te dobe kdy se stovkove skodovky vyrabely uz to byl beznadejne zastaraly koncept. Od urcite urovne kdy chcete nizkou spotrebu a snizit emise nestaci standartni design a potrebujete inteligentni rizeni vstrikovani a rizeni smesi paliva a vzduchu. A samozrejme resit zavislost na atmosferickych podminkach jako teplota a hustota vzduchu.
Treba u nas v horach bylo nutno ja trotl cvicit za jizdy se syticem kdyz clovek naklesal nebo nastoupal kazdy den. A samozrejme absence automaticke prevodovky a treba i synchronu - tudiz treba uzit meziplynu jak na srazu veteranu. Takhle si teda pokrok nepredstavuji.