Pergill:
Dobře ti tak, neměl sis začínat s něčím tak pofidérním, jako je česká pobočka jisté rakouské banky. Já měl poslední problém ne s bankou, kam jsem utekl po tom, že Rajfka začal vyhrožovat, co všechno zpoplatní, ale s ČSSZ. Na změnu účtu, kam mají posílat důchod jim dřív stačilo pár dnů, dnes, když jsou digitalizovaní, na to potřebují TŘI MĚSÍCE!!! A vůbec je nevzrušilo, že peníze se vrátily s tím, že účet, na který je poslali, neexistuje a z podatelny dostali papír, že jsem požádal o změnu! Musel jsem zavolat na helpdesk, (jen najít na webových stránkách příslušné číslo byl hezký opruz) a úřednice, na níž jsem podle hlasu poznal, že jsem ji vyrušil od popíjení kafíčka, nebo dopoledního šlofíka, zjistila, že není nic, co by změně čísla účtu bránilo, takže důchod jsem dostal s čtyřtýdenním zpožděním.
29. 6. 2024, 13:08 editováno autorem komentáře