Důvěra společnosti Philips v kvalitu nabízeného zboží se odráží v prodloužení záruky na tři roky na všechny monitory prodané na území České republiky po 1. lednu 2018. Využije tak i dostupnosti široké servisní sítě.
Dosud byla záruční doba monitorů odlišná v závislosti na příslušné produktové řadě. Zákazníci, kteří si koupili model z řady B, P, S a BDM, mohli využít tříleté záruky, ale zákazníci, kteří si pořídili monitor řady V, C nebo E, měli standardní záruku na pouhé dva roky.
Nadále ale platí, že nejjednodušším způsobem, jak si nárokovat a získat záruku v případě poruchy na zakoupeném monitoru, je pečlivě si uschovat doklad o nákupu. A také je nutné přečíst si záruční podmínky přiložené k vašemu monitoru. Více informací o zákaznické podpoře a záruce mohou zájemci nalézt na webu výrobce.