Názor k článku Petr Mára: Dnešní učitel musí žákům klást otázky, které nejde vygooglovat od Karol - Tak dám odpověď za sebe. Rovnocenost chápu osobně ve...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 6. 2013 11:47

    Karol (neregistrovaný)

    Tak dám odpověď za sebe.

    Rovnocenost chápu osobně ve stylu má stejnou kvalitu či lépe poři stejných vstupech(informace, prostředí atd.) dávají stejně kvalitní výsledky (přesnost výpočtu, schopnost přežití na severním pólu či na sahaře).

    A tady je problém co popisuje Mareš a většina diskutujících nechce chápat (on dal příklad homosexuál vs hetero).

    Ale fakt je ten, vezmi 100beduinů vysaď je na za severním pólem 1.prosince a čekej kolik jich přežije a to samé proveď s eskymákem. A můžeš i opačně, eskymáky vysadit na poušti.

    Rovnocenní by byli v případě přežití stejného počtu beduínů na poušti a na severním pólu jako eskymáku. Pak jsou rovnocenní vůči sobě. Jiný výsledek ukáže opak.

    Krásně to může ilustrovat je rovnocenný soupeř Šebrdle vs ty, když příjde soutěž v 10ti boji? Nebo si řeknete nejste si rovnocenní, ale neznamenáto, že tebe pověsí jako nepotřebného. A toto je myšlení, které se dnes nenosí a protěžujese rádoby "korektní logika" a přitom je to tautologie...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).