Panevropský sportovní kanál Eurosport oslaví letos 5. února 25 let od svého startu. Toto pro sebe významné jubileum pochopitelně nechce stanice ponechat bez povšimnutí. Chystá v rámci něco řadu propagačních aktivit. Mottem kampaně je heslo: „We Live for Live“, kterým symbolizuje, že žije především pro živě vysílané sportovní přenosy. I v letošním roce chce očekávání svých diváků dostát. V letošním roce chce Eurosport uvést v život několik produktů a služeb, které mají vysílání stanice ještě více zatraktivnit.
ČTĚTE TAKÉ: Eurosport prodloužil vysílací práva pro French Open až do roku 2021
Úspěchy předchozích 25 let jsou odrazem tvrdé práce a nadšení všech pracovníků Eurosportu. My se ale nebudeme pouze dívat zpět. Naopak, s využitím všech našich znalostí a zkušeností hledíme dopředu a nadále budeme zdokonalovat naše vysílání, abychom veřejnosti mohli nabízet pohlcující sportovní zážitky. Jsme hrdí na naše vedoucí postavení na trhu,
uvedl při příležitosti pětadvacátého výročí televize mimo jiné její generální ředitel Jean-Thierry Augustin.
Součástí kampaně budou:
- Logo „25 let Live“, které bude využíváno v živém vysílání i v on-site studiích během živých přenosů
- Marketingová komunikace prostřednictvím reklamy, obsahu, PR, sociálních médií i on-site studií
- Mezinárodní spotřebitelská soutěž o „Zlatou vstupenku“, cenu, která umožní prožít nejlepší sportovní akce po celé Evropě