Rozvoz jídla je letos tématem tuzemských startupů. Teď to Pavel Matoušek a Lucie Pechová zkouší trochu jinak. Nataliri.cz rozváží přesně odměřené suroviny na zvolený počet porcí spolu s receptem. Každý týden svým zákazníkům nabídne šest nových receptů, které sestavuje Patrik Bečvář, šéfkuchař restaurace Zlatá Praha.
Matoušek projekt oznámil už v záříjovém rozhovoru, krátce poté, co prodal zbylých třicet procent ve službě AAApoptávka vydavatelství MAFRA. Spolu s Pechovou tak do jisté míry rozšiřují svůj koncept krabičkové diety (Dietavkrabicce.cz), kterému se loni obrat vyšplhal na 100 milionů korun.
Nataliri.cz není originální myšlenka, což přiznává i autor služby."Vychází z konceptu zahraničních projektů jako Blue Apron, Plated nebo Hello Fresh.
Lidé milují jídlo a rádi si vaří, ale času mají bohužel čím dál méně,“ říká Matoušek s tím, že doufá v podobný úspěch jako s předchozím projektem. Novinka je zatím dostupná v Praze. Základní cena balíčku tří večeří pro dvě osoby je stanovena na 899 korun.
Rozvoz jídla letos zaujal nejen Matouška. Potom, co trh opustil rozvážkový startup Foodpanda, se objevil expresní rozvoz Ordr jako bokovka vývojářského studia STRV. Dál se posunul i Tomáš Čupr, který předal otěže DámeJídlo.cz Lukášovi Uhlovi a odešel se věnovat své nové výzvě v podobě on-line supermarketu Rohlík.