asi pomuze a je to opet jeden z mnoha dalsich dukazu, ze v teto zemi nevladne demokracie, ale hnusna totalita kryptokomunistickeho typu. Pokud budou lidi porad jen zticha a starat se jen o jidlo a sve chaty, dopadne to nakonec tak, ze znovu oprasime tam tamy nebot jiny zpusob komunikace uz zde nebude mozny. Copak lidi nevidite, ze jsou vic a vic oklestovany vase obcanske svobody? Chcete se znovu dockat ostnatych dratu, gulagu a devizovych prislibu? Stat zastoupeny zlodejskymi desperaty z vas vytahne i posledni korunu a kopne vas do zadku, az uz vam nezbude nic. Takze nashledanou pod mostem. Nic jineho nas totiz neceka, jen bida a utisk. Kdyz vam ani to nevadi, neni vam pomoci. Pak si vsechno to zlo plne zaslouzite. Narod, ktery si neumi svou svobodu vybojovat, nema pravo na samostatou existenci. Howg
Dovoluji si vyjadrit nazor, ze bychom meli dat nahlas nesouhlas AVSAK mnohem durazneji nez stavkovanim pred budovou telekomu a chozenim do stupidnich debat nekde na CT. Vyjadrit svuj nesouhlasny nazor je preci zakladni pilir demokracie. Soucasnou situaci resim a) pouzivanim mob. telefonu b) pristup na inet skrze DatelKabel a mistral ale to je jen UTIKANI od problemu. Co vy na to?
To je všechno strašně hezký a souhlasím s tím, že si výše postavení hrajou do kapes. Na drobnější podnikatele a firmy je "stát" nesrovnatelně tvrdší. Jen (promiňte mi mou malost) mi poraďte, jak lze účinně zasáhnout do rozhodování parlamentu a odpovědných osob (nepochybuji o tom, že je za tohle rozhodnutí čeká "malá odměna" ať už jakoukoli formou).
Taky umím na celý kolo hlasitě křičet, že je to sviňárna, ale tím nic nevyřeším. A obviňovat lidi, že se chovají jako ovce ..., co jsi třeba ty, milá Agáto, konktétního udělala aby se situace změnila ? Poraď nám, ubohým ovečkám, jak a kam srotit naše stádo a pod kterým oknem hlasitě bečet.
Paradoxne nasi jedinou nadeji je Senat (prezidenta nepocitam).
Jsem fakt zvedav, jestli senatori ukazi, ze nejsou jen particka neschopnych starcu a vedi jake problemy lidi opravdu trapi.
Co se taky dalo čekat od hejna zkorumpovaných kašparů,pro než jsou lidi,kteří je volili,jen obtížný hmyz.A Telecom ? To je stát ve státě.No prostě bordel,ale ten je v tomhle státě věcí normální.
Taky bych rad pouzival alternativni operatory, ale bud jsou jejich sluzby pro mne nevyhodne (mobilni telefon/pevna linka) a nebo v mem bydlisti nedostupne - viz DattelKabel, ktery je jen v Praze. Nedavno jsem se docela namichl, kdyz vsechny deniky zacaly prohlasovat, jak je ten DattelKabel sqelej, ale v zadnym clankum jsem nenasel informaci o tom, ze je to pouze pro "vyvolene" z Prahy. Ja jsem z Moravy a tady jsme radi, ze ten zlobivy Telecom zavedl vubec nejake linky. Mozna neni spatnej napad poslat petici predstavitelum senatu, popr. do Bruselu na EU, ze takovy zakon nechceme! Mozna je nacase znovu oprasit domenu Bojkot.cz a vyjadrit svuj nesouhlas.
Tedy nevim jak Vase, ale me nadeje se soustredovaly na ponekud pozdejsi datum, rekl bych 1.1.2001 (viz upoutavka na hlavni strane Lupy) :-))
Co se tyce tel. zakonona, nemohli jsme cekat ze se zachovaji rozumne, nedelaji to uz nekolik let tak proc ted, jen by me zajimalo, kolik to Telecom stalo.... Tesim se na volby, strasne moc se tesim az uvidim Klasuv a Zemanuv oblicej (a zdaleke nejen jejich :) az to ve volbach projedou, a jestli ne tak Buh s nami.....
Tak co, kdo se chopí výzvy a opráší bojkot.cz? Dejte mi vědět, budu jeden z prvních. To s hromadným přechodem na mobilní služby taky není nápad k zahození. Avšak, na tak pomalém médiu například plnokrevný Internet? To si zatím nedokážu představit. Nebo že by snad někdo...?
Bohužel Vás musím opravit. Pokud v tarifním programu Relax provoláte 2,50Kč, tak minimálně 1,275Kč zase dostane Telecom jako 51% vlastník Eurotelu. Mohu Vám ale doporučit některého z dalších dvou mobilních operátorů na trhu.
Jinak souhlasím s Vaším názorem na inteligenci poslanců "O korytní smlouvy" (od slova koryto - žlab na krmení vepřů).
Vážený kolego - tvůj názor je hezký, ale těžko proveditelný, existuje mnoho míst v naší zemi, kde není dobráý signál na mobilní telefon a tam, kde zasahuje DatellKabel je ještě méně. Jinak jsem pro bojkot TELECOMU, ale poraď jak.
Slysel jsem ze ten zakon jeste musi projit senatem. Snad se v nem najde vice lidi kterym bije do oci nadrzovani telekomunistum. A posledne jsem volil ODS, tedka u me zkoncili. JayBee
Bohužel se obávám, že není komu mailovat. Přesvědčené není třeba přesvědčovat a ti kterých se to týká (ODS a ČSSD) často žijí v představách konce 60. let a o současných trendech v telekomunikacích a informačních technologiích nemají ani nejmenší tušení (že by byli na výplatní listině monopolu nás přece nemůže ani napadnout :-)
Pro tyto lidi je email jen nátěrová hmota. Nemá tedy smysl emailovat tam, kde nikdo emaily ani nebude číst (jmeno@senat.cz). Asi nezbyde nic jiného než napsat klasický dopis, i když výsledku moc nevěřím.
Jsou to krátkozrací tupci (blbci, idioti - vyberte si :-). Těch 20 miliard navíc, co si vysnili za prodej Czech Telekomu, stejně nakonec během pár let zaplatí občané vlastnící telefon připojený k CT. Všechny (tedy podle toho, jak hlasovali) bych vyházel za to, jak lžou veřejnosti a jednají proti jejím zájmům. Pro srovnání (až na jednotlivce):
ČSSD - Ano (všichni)
ODS - Ano (všichni)
US - Ne (všichni)
KDU-ČSL - Ne (všichni)
KSČM - různě, časté zdržení se (nechápu třeba p. Randsorfa, proč sedí ve sněmovně, když se zdrží hlasování o důležité věci).
Už toho začínám mít dost. Není to poprvé, co Parlament rozhodl jinak, než si přejí občané. Poraďte mi prosím, co můžu udělat jako řadový občan, abych ovlivnil hlasování poslanců, případně
zvrátit výsledek, pokud s ním nesouhlasím ?
Podívejte se na rozhovor s M. Lobkowiczem na Mobil serveru- plně se stotožňuji s jeho názory:
http://beta.mobil.cz/liberalizace/lobkowicz000301.html
Ještě drobná vize budoucna:
Až CT zvedne paušál na nějakých 250, druhý den jdu k nim ho odhlásit a koupím si tarif Relax za 200 měsíčně. Pak, když budu hodně rychlej, a stihnu si říci vše důležité do 1 min za 2,50 Kč, tak ještě pořád ušetřím oproti 2,60 /sice za 2 - 4 min , a navíc ho mám stále s sebou a nedrnčí mi doma, kde jsem stejně až večer a přes den jen o víkendech. Telefon používám totiž jen na nutnou komunikaci a ne na vykecávání.
Takže ode mně ty prachy nedostanou. Myslím, že takhle podobně možná bude uvažovat více lidiček, a ten údajný zisk (pokud se ho vůbec dosáhne) se hóóódně časově protáhne .
Tak budto byla smlouva puvodne uzavrena tak, ze plnou digitalizaci , presneji pripravu na vstup konkurence, Telecom do 1.1.2001 stihne, a to by ted mil platit peknou pokutu, jestli to nedodrzi. Nebo takhle smlouva formulovana nebyla, proc nam pak neustale vsichni tvrdili, ze 1.1.2001 monopol zkonci?
Ja si puvodne myslel, ze monopol je tu stanoven proto, aby se cele uzemi pokrylo digit. ustrednamy a telefon byl v opravud kazde vesnicce - tohle by konkurencni boj, ktery by se zpocatku tykal velkych zakazniku, mozna zpomalil. Ale kdyz je to monopol, tak by mel fungovat tak, ze vsechno, co videla okamzite zase proinvestuje pri stavbe site, ne ze porad neco sponzoruje a ma zisky!
Filip
PS: Nechtelo by to na bojkot.cz trochu oprasit stranky?
Poměrně jednoduchým způsobem, jak dát najevo svůj legitimní názor, je napsat ho svému senátorovi.
Sice jen pár senátorů dalo k dispozici svoji elektronickou adresu (jako v mém případě pan Fischer), ovšem možná by se adresy daly získat třeba od webmastera (webmaster@senat.cz). Jsem přesvědčen, že všichni senátoři budou mít k dipozici adresu ve formátu jméno@senat.cz.
Po případném úspěšném vrácení zákona zpět do sněmovny, lze podobný postup uplatnit i u poslanců. Dostatečně masová kampaň tohoto typu, ve které by lidé slušně vyjádřili svoje přání, jak by měl poslanec hlasovat, by mohla přinést ovoce.
Poměrně jednoduchým způsobem, jak dát najevo svůj legitimní názor, je napsat ho svému senátorovi.
Sice jen pár senátorů dalo k dispozici svoji elektronickou adresu (jako v mém případě pan Fischer), ovšem možná by se adresy daly získat třeba od webmastera (webmaster@senat.cz). Jsem přesvědčen, že všichni senátoři budou mít k dipozici adresu ve formátu jméno@senat.cz.
Po případném úspěšném vrácení zákona zpět do sněmovny, lze podobný postup uplatnit i u poslanců. Dostatečně masová kampaň tohoto typu, ve které by lidé slušně vyjádřili svoje přání, jak by měl poslanec hlasovat, by mohla přinést ovoce.
Možná jsem pesimista, ale co vás vede k tomu, že senátoři jsou jiná sorta lidí než poslanci ? Opravdu si myslíte, že se tam cpali proto aby se snažili zlepšit život v naší zemi ? Ne a ještě třikrát ne !!! Je to královsky zaplacené křeslo - proto tam sedí a věřím že jsou stejně zkorumpovaní, ne-li víc - na prosazení věci v senátu stačí méně hlasů než ve sněmovně = méně hladových krků, které je nutno nasytit.
Můžete napsat na posta@psp.cz a do předmětu uvést jméno a příjmení poslance (tak jsou alespoň nadefinovány odkazy "Můžete mi napsat" na www stránkách poslanecké sněmovny).
ty chytraku a komu myslis ze patrej mobilni operatori Radiomobil (51% stat) Eurotel (53% telecom). takze ty chytraku aspon se orientuj v businessu a nehazej frajesky drzky.
Nevím jak moc žhavé to bude s tim webmasterem senatu. Jestli je to stejná osoba jako webmaster poslanecke sněmovny www.psp.cz tak už asi umřel. Stránky odboru informatiky byly naposledy upravene 3. listopadu 1998, takže nevím.
The original message was received at Mon, 6 Mar 2000 15:36:33 +0100 (CET)
from vmail.ti.cz [195.70.130.74]
----- The following addresses had permanent fatal errors -----
vlcekm@mail.ti.cz
(expanded from: <al_13971@mail.ti.cz>)
sobotka@mail.ti.cz
(expanded from: <al_8180@mail.ti.cz>)
skopal@mail.ti.cz
(expanded from: <al_8184@mail.ti.cz>)
sehnalov@mail.ti.cz
(expanded from: <al_13571@mail.ti.cz>)
cisar@mail.ti.cz
(expanded from: <al_8183@mail.ti.cz>)
----- Transcript of session follows -----
550 vlcekm@mail.ti.cz... User unknown
550 sobotka@mail.ti.cz... User unknown
550 skopal@mail.ti.cz... User unknown
550 sehnalov@mail.ti.cz... User unknown
550 cisar@mail.ti.cz... User unknown
a zde jsou nazory poslancu:
----- Original Message -----
From: Zverina <Zverina@psp.cz>
To: Petr Pobo~il <poboril@applet.cz>
Sent: Monday, March 06, 2000 2:45 PM
Subject: Re: Pachatel známý, monopol pokračuje
> Vazeny pane,
>
> Vas nazor beru na vedomi. Verte, ze nesouhlas rady lidi mi nezustal
> utajen. Nicmene hlasoval jsem podle sveho nejlepsiho vedomia svedomi.
> Je mi lito, ze jinak, nez Vy byste rad.
>
> Zdravi
>
> J.Zverina
a pan poslanec Payne:
Vazeny pane poslance,
dekuji Vam za rychlou odpoved a zaroven se vam omlouvam. Vase jmeno bylo na Lupe uvedeno v souvislosti kde jsem pochopil, ze jste hlasoval prave opacne. Omlouvam se, ze jsem si to lepe neoveril. Dovolte mi tedy, soucasne s mou omluvou Vam podekovat za Vas hlas proti schvalene verzi telekomunikacniho zakona.
-----------------
Petr Poboril
Internet Service Provider GIN.cz, Applet.cz
tel 0658 608 112, fax 0658 608 222
mobil 0603 470 400
http://www.gin.cz/
http://www.applet.cz/
http://www.mattes.cz/
----- Original Message -----
From: Payne Jiri <Payne@psp.cz>
To: Petr Pobo~il <poboril@applet.cz>
Sent: Monday, March 06, 2000 2:43 PM
Subject: Re: Pachatel známý, monopol pokračuje
> Zajimalo by mne s cim nesouhlasite. Hlasoval jsem proti
> telekomunikacnimu zakonu, protoze jsem prevedcen, ze monopol mel byt
> zrusen jiz davno. Nemravnost byla drzet jej az doposud.
> Ve vsech zemich, kde monopol zrusili, klesly ceny hovoru o 30 az 50
> procent.
> Privatizace Telekomu bez monopolu sice prinese do statni pokladny o
> dvacet miliard mene, ale vstup konkurencniho subjeku na cesky trh
> prinese stamiliardove investice Ceske republice.
>
> Pokud si prejete obhajovat monopol, pak Vam mohu doporucit na jine
> poslance, kteri pro to maji nejake sve duvody (ze pry by konkurence
> nasadila vysoke ceny v tezko doszupnych obcich).
>
> S pratelskym pozdravem
>
> Jiri Payne
> Jiri Payne
> Snemovni 4
> 118 26 Prague CZ
> +420.2.57172037
> payne@psp.cz
> www.payne.cz
To je podle meho nazoru nepodstatne, protoze sam predseda CSSD se jeste pred volbami nechal slyset, ze cekani na 1.1.2001 je pro nasi ekonomiku nevyhodne a je potreba ukoncit monopol SPT v drivejsim terminu. Soucasny ministr Mertlik se take velmi pripojoval k Internet proti monopolu, ale bohuzel oba utrpeli nejakou ztratu pameti ci co...
Zdravím všechny, kterým není komunikace lhostejná. Parlament to schválil, teď to může ovlivnit senát a V. Havel.
Nejdříve bych faxoval, aby Váš senátor návrch telek. zákona nepodpořil.
Faxujte a pište do jednotlivých sen. klubů:
ODS fax:02-24249029
ČSSD e-mail: hoffmanni@senat.cz
KDU-ČSL novakoval@senat.cz
US-ODA jenickovaa@senat.cz
Nebo jsou na www.senat.cz i další kontakty.
Pokud senát tento zákon schválí, pak pomůže jedině V. Havel.
nevim co byste chteli, stavet si bude moct kazdej co chce a kde chce.Ale nikdo do toho nechce vrazit ani korunu a tak jenom ceka az se to telekomu znarodni.
Co se tyce zmeny operatora: nikomu se to nevyplati a zustane u telekomu protoze ceny bude mit min. stejne jako konkurence, nehlede na to ze budou nabizet ADSL po dratech (8 Mb/s!!!!!!!!).
Na to nebudou mit ani bolsevici v Alijateluuu ani v Kontakteluuuu!!!
Tak to totiz dopadlo i v civilizovanem svete.Nikdo se nebude prehrabovat halirovymi rozdily v cenach, natoz aby platil za moznost volit si call by call !!!
Moje predpoved je krach panu Cupu nebo jak se jmenujou.
To, co si prave dovolili poslanci nema obdoby, maji hubou plnou o rozvoji IT a internetu a skutek utek. Vic slov nema cenu !!! Vyzyvam autority ceskeho internetu p. NEFF, P. LUKACOVIC, p. ZANDL, aby zorganizovali petici, nebo aspon protestni demonstraci. Okamzite jsem ochoten pripojit svuj podpis a podilet se na spolupraci, jak jen budu moci. Kdo ma take zajem o spolupraci, at se ozve na email.
nevim co byste chteli, stavet si bude moct kazdej co chce a kde chce.Ale nikdo do toho nechce vrazit ani korunu a tak jenom ceka az se to telekomu znarodni.
Pekna volovina - prave proto mel Telekom monopol, aby mohl investovat do infrastruktury, tak jakypak znarodneni!?!?!?!
Bylo to neco za neco - on postavi draty a za to bude mit _docasne_ monopol.
Kdyby se jelo od zacatku "kazdej svy draty", tak (kdyz pominu rozkopany ulice), ve velkych mestech uz mohly byt mistni hovory ZDARMA (a mezinarodni v cene soucastnejch vnitroUTO).
nevim co byste chteli, stavet si bude moct kazdej co chce a kde chce.Ale nikdo do toho nechce vrazit ani korunu a tak jenom ceka az se to telekomu znarodni.
Pekna volovina - prave proto mel Telekom monopol, aby mohl investovat do infrastruktury, tak jakypak znarodneni!?!?!?!
Bylo to neco za neco - on postavi draty a za to bude mit _docasne_ monopol.
Kdyby se jelo od zacatku "kazdej svy draty", tak (kdyz pominu rozkopany ulice), ve velkych mestech uz mohly byt mistni hovory ZDARMA (a mezinarodni v cene soucastnejch vnitroUTO).
Obracim se na Vas v souvislosti se zakonem o telekomunikacich, ktery nedavno schvalila snemovna. Hluboce me znepokojuje moznost faktickeho prodlouzeni monopolu na verejne telekomunikacni sluzby. Jsem presvedcen, ze tlak na rychle zavedeni konkurence v oblasti telekomunikaci neni populisticky pozadavek, motivovany snahou obcanu platit mene za telefon. Naopak si myslim, ze se jedna o zakladni otazku rozvoje nasi zeme. Vzdyt telekomunikace jsou pateri nasi infrastruktury. Moderni technologie zavisle na telekominkacich, jako je internet a dalkove site jsou zcela nezbytne pro sebevzdelavani nastupujici generace. Vzdelani je nejlepsi devizou kazdeho statu, coz doklada politika prosazovana proziravymi statniky, jako jsou Tony Blair nebo Bill Clinton.
Apeluji na Vas a prosim Vas, ucinte co je ve Vasich silach, aby konkurencni prostredi zavladlo v ceskych telekomunikacich v plne mire k 1.1.2001.
Vazeny pane poslance,
je nasnade, ze se jedna hlavne o prodlouzeni monopolu CT hlavne pokud se tyka jeho udajne nepripravenosti realizovat prenositelnost cisla a volbu operatora. Mam spise pocit, ze vy jste asi nepochopil o co v teto hre jde a dovolte mi doporucit Vam ke studiu nasledne clanky http://www.lupa.cz/komentare/ukaz.php3?k_id=738 (tento jsem Vam doporucil i v predchazejicim mailu), potom http://beta.mobil.cz/business/aliatel000306.html a take http://www.isdn.cz/templ/clanek.phtml?cid=1821 Myslim, ze studium techto clanku prinese ctenari jednoznacny obraz dusledku, ktere prinasi schalena verze telekomunikacniho zakona.
Mimochodem to, ze vy vyuzivate sluzeb CT i v oblasti internetu dava jednoznacny obrazek o Vas a Vasich postojich k monopolismu.
S pozdravem
-----------------
Petr Poboril
Internet Service Provider GIN.cz, Applet.cz
http://www.gin.cz/
http://www.applet.cz/
http://www.mattes.cz/
----- Original Message -----
From: Ing. Zdeněk Škromach <zskromach@iol.cz>
To: Petr Pobořil <poboril@applet.cz>
Sent: Monday, March 06, 2000 11:25 PM
Subject: Re: Pachatel známý, monopol pokračuje
> Vážený pane,
> na svůj nesouhlas máte samozřejmě právo, ale bez uvedení konkrétních důvodů,
> které Vás k tomuto stanovisku vedou, nemá Váš názor příliš vypovídací
> hodnotu. Měl by jste se nejdříve seznámit se skutečným zněním přijatého
> zákona.
>
> s pozdravem
>
> Ing. Zdeněk Škromach
Zdravím, je mě ztoho všeho nanic i ztoho, že žiju v tak \\\"demokratický a liberalizovaný\\\" zemi. Jsem student a každý měsíc odvedu komunistickýmu Telecomu přes 500,--Kč - a to se připojuji jen v nočních hodinách. Internet využívám hlavně ke studiu, protože že je to obrovský zdroj informací a zábavy. Naši \\\"politici\\\" ODS a ČSSD jsou pitomci, za to, co v pátek schválili. Tím, že monopol komunistickýho TELECOMU potrvá ještě téměř dva roky zcela znemožnily zlevnění telefonních hovorů a snížení poplatků za přístup k Internetu. V Německu si Deutsche TELEKOM uvědomil, jaký má v dnešní době význam internet, proto zavedl pro všechny školy v Německu bezplatný přístup a domácím uživatelům (studentům) umožnil za paušálních deset marek měsíčně neomezený přístup k netu od 15:00. Toho se nikdy v Čechách nedočkáme (alespoň minimálně další dva roky), proč náš TELECOM neudělá podobný krok jako v SRN? Nedávno zveřejnil zase své miliardové zisky za rok 1999. Chci jenom napsat, že to co předvádí náš parlament je nuvěřitelné. \\\"Modří ptáci\\\" měly ve volebním návrhu liberalizaci trhu - opět dokázaly, že plní své sliby, ostatně jako celá naše \\\"vláda\\\". Jsou tak natvrdlý, nepochopí, že zrušením monopolu TELECOMU a vpuštěním konkurence na trh, by si zajistily další daně do SR, vznikly by nová pracovní místa, trochu by se snížila nezaměstnanost, odvádělo by se více peněz na sociální a zdravotní pojištění, zlevnily by se a zkvalitnily telefonní služby - spokojená by byla EU, konkurence, ale hlavně zákazník. Teď je spokojený jen TELECOM a soudruh Klíma, že bude mít monopol další dva roky a bude tak moc diktovat ceny.
TELECOM lže, určitě si všichni vzpomínáte na soudružku Dvořákovou minulý rok a sestavovací poplatek u I99, u kterého tvrdila, že nelze tento poplatek odstranit, protože by ústředna nepoznala, že se jedná o tarifikování I99, u I2000 žádný poplatek není, takže to jde, když se chce. Nechápu, proč před několika dny soudružka Dvořáková odmítla, aby společnost CONTACTEL provedla nabízený bezplatný audit TELECOMU, který měl prověřit, že TELECOM je skutečně připravený pro vstup konkurence na trh, který navrhoval bývalý zaměstnanec TELECOMU pan Čupa. Soudružka Dvořáková a celý komunistický TELECOM zase lže, kdyby to byla pravda, že TELECOM není připraven, tak si nechá provést audit! Je mě zle, když vidim reklamu s logem \\\"Víc, než jen slova\\\". Toť vše.
Já jsem napsal (zpráva o tom v názorech k článku z 7.3.)
Jmenuje se Jaroslav Musial a email má ve formátu:
MusialJ@senat.cz
Tak nevím, jak to bude s tím - jméno@senat.cz
Telecom zneuziva nasi tolerance. mysli si, ze kdyz autum davame prednost i na prechodu, tak ze nad tim, kdo nas sproste okrada jen mavneme rukou, neco si o nem pomyslime a zivot pujde dal. pokud tvorime civilizovanou spolecnost, nesmime prece takove prasarny tolerovat. to je obycejny utlak a diktat. takovy model nema v demokraticke spolecnosti co delat. nechapu, proc ho stat jeste stale drzi pod svymi vypelychanymi kridly. a co by na to rekl t.g. masaryk? a co jan tleskac? ;-P
Vyjadřuješ se vulgárně, nevím kam chodíš TY na ty informace a nemáš odvahu se ani podepsat svým JMÉNEM.
Nauč se slušným způsobům chování - TY, kdo vystupuješ jako chytrák s chytráckou držkou.
Hlasoval jsem pro telekomunikační zákon, protože přináší liberalizaci prostředí, možná o tom media málo psala. To o čem je polemika, je volba operátora pomocí krátké předvolby a přenositelnost čísel. Jde o nadstavbu liberalizace závislou na technických podmínkách.
Také jsem si přál, aby Telekom nezneužíval této skutečnosti a podal jsem dva pozměňovací návrhy, které bohužel neprošly. Prošlo však na dvě sta jiných návrhů, které mění telekomunikační prostředí. Měl jsem snad kvůli "nedotažení" představ shodit celý zákon?
Poslední věcí je, že za prodej Telekomu v současné době budeme moci účtovat až o 20 mld Kč více. A to jsou také naše společné prostředky.
S pozdravem
ale asi nepochopil co vlastne lid chce. Vsichni jsme se preci tesili na konec monopolu. Na par site dokonce pocitali kolik zbyva do konce tohoto monopolu, ale pani poslanci mysleli na blaho nas vsech. To co se tu vyse pise, tak to jsou asi nazory nekolika kriklounu, kteri nemysli na blaho pro vsechny.
vsichni jste tu chytry jak radio, ale tak nejak ekonomicka sitiace o tom nemate ani paru, a uz asi vubec ne o obchodu.............kdyz neuznavate "monopoly" tak racte nepouzivat postu, neplatte soc. pojisteni, nechodte k doktorovi a calujte si vlastni, to stejne skoly, nejezdete MHD, nepouzivejte elektriku, atd. atd, takze bylo by nacase aby se vam rosvitilo v makovici a neresili si svoje komplexy tady a zcela zbytecne proti jednomu podniku kterej ma spoustu podobnejch. Nehlede na to si spoctete kolik by stalo konkurenci vybuduvani uplne nove telefoni site, pokud vam na to staci hlava. Soucasne pripada v uvahu jedine GTS a to s edo toho taky moc nehrne..........
vsichni jste tu chytry jak radio, ale tak nejak ekonomicka sitiace o tom nemate ani paru, a uz asi vubec ne o obchodu.............kdyz neuznavate "monopoly" tak racte nepouzivat postu, neplatte soc. pojisteni, nechodte k doktorovi a calujte si vlastni, to stejne skoly, nejezdete MHD, nepouzivejte elektriku, atd. atd, takze bylo by nacase aby se vam rosvitilo v makovici a neresili si svoje komplexy tady a zcela zbytecne proti jednomu podniku kterej ma spoustu podobnejch. Nehlede na to si spoctete kolik by stalo konkurenci vybuduvani uplne nove telefoni site, pokud vam na to staci hlava. Soucasne pripada v uvahu jedine GTS a to se do toho taky moc nehrne..........
Vážený pane Pýcha, nechci se hádat, vyjádřil jsem jen svůj názor, asi jste hodně veliký příznivec ODS nebo ČSSD. Nevím o tom, že bych se vyjadřoval vulgárně (narozdíl od Vás a Vašeho způsobu "slušného" chování), když jsem napsal, že ČSSD a ODS jsou "pitomci" (za títmo názorem si stojím), za to, že hlasovali pro schválení zákona, který umožňuje monopol TELECOMU další dva roky. Všechny informace, které jsem psal výše si můžete přečíst právě na internetu.
Vážený pane Dvořák,
velice se Vám omlouvám, ale odpověď, kterou jste četl nebyla adresována Vám, ale člověku vystupujícím pod pseudonymem SKY (přečtěte si jeho názory, a možná Vám bude jasnější moje reakce na to). Ten dle mého vystupuje vulgárně, proti Vám a Vašim názorům nemám vůbec nic. I já čtu hodně informací z internetu - např. také denně články z Mobil serveru, kde se touto tematikou hodně zabývají a řekl bych, že na odborné úrovni.
Nejsem velkým příznivcem ODS ani ČSSD (i když jsem je v minulých letech v tomto pořadí volil - asi naposled). Dokonce jsem napsal i našemu senátorovi (smůla, že ČSSD), a vyzval jej, aby telek.zákon nepodpořil.
Ještě jednou se tedy omlouvám, nevím jak funguje tato konference a odpovědní systém a kde se tedy stala chyba. Ale když se podíváte na graf názorů a odpovědí, tak je tam patrno, že moje odpověď je odpovědí na odpověď p.SKY na Váš názor.
nemyslim si, ze za to, co se tu deje nesou vinu jen politicke strany, ci nekteri jednotlivci, muzeme si za to sami, ale ja proste nemam chut, naladu,a ani silou si nejsem prilis jist, neco menit, to raci vskutku alibisticky zmizim nekam, kde ma zivot v tehle urovni byti jakes takes zajisteni a mozna by se dalo rict i smysl..nechci byt jeden z kusu skotu, ci jineho zemedelskeho zvirectva reprezentovaneho, vedeneho a zastrasovaneho selmami majicimi puvod nekdy v obdobi tretihor..
promin, ale jestli vetsina lidi uvazuje stejnym smerem jako ja, tedy, ze volby stejne vubec nic nevyresi=> ze se na ne vy..rou, budou se klaus se zemanem tvarit opravdu prekvapene, ale jenom z toho, ze zase vyhrali, a taky z toho, ze mezi nima se sklebi ransdorf...nic moc vyhlidky.. ale abych ze sebe delal debila este u voleb, na to opravdu nemam..
nojo studnet honici penize.......... tak to je mi jasny......trochu mimo, pokud vim tak kazdej kdo dela v telekomu je rad ze tam je, a ty bys slintal taky, jeden z mala podniku, kerej ma stabilitu, stara se o svy lidi a hlavne plati.......ale to nejni ani moje starost, a nastesti me to netizi.... a co se tyce konkurencniho prostredi........neco mozna vznikne, asi tak jako paegas slinta na paty eurotelu, a je pro socialy, ktery ho svejma dotovanejma telefonama a 18ti mesicnima smlouvama drzej nad vodou..... takze klidne si bez pracovat ke konkurenci telekomu az nejaka bude, a nasledkem toho budes za cas spat pod mostem.
Bohužel, ti největší na českém interentu mlčí, iniciativa tedy zřejmě musí vzejít odjinud. Na adrese http://liberalizace.2001.cz jsem spustil petici proti novele telekomunikačního zákona. Pokud se nekdo chcete podílet na organizaci, prosím ozvěte se co nejdřív mailem. S dostatkem lidí a prostředků by bylo možné spustit i papírovou verzi a nějakou mohutnější propagaci. Taktéž prosím, pokud máte kde, uveďte odkaz, upozorněte lidi, o kterých si myslíte, že by to podepsali, mailem a pod.
Díky
Ano těch 20 mld. jsou opravdu naše společné prostředky. Zvláště proto, že ten kdo je vydá navíc při koupi Telecomu, je bude chtít pochopitelně zpět, ne-li se ziskem. A kde je vezme? No kde jinde, než u nás, obyčejných figurek majících telefon doma - tzn. že zvyšování poplatků a paušálů bude pokračovat možná ještě větším tempem.
Sbohem konkurence, sbohem levnější poplatky a internet za paušál.
Monopol trvá.
Další věc - při existenci normálně liberalizovaného trhu a konkurenčího prostředí by stát vydělal víc než těch 20mld. na daních od alternativních operátorů a přílivu kapitálu ze zahraničí - jednoznčně lepší tah(i s pohledem do budoucna) pro naši ekonomiku. To co ti blbci udělali je krok zpět - rychlý prachy sice na ruku, ale zároveň několikaletá ekonomická brzda.
Nevím, jestli zrovna Ty jsi chytrý jako radio. Nejspíš jsi ale zarytej Telekoumák (jak je vidět i z tvých minulých reakcí).
Asi si dost pleteš, co to jsou monopoly. To ti je jedna taková hra...
Ale vážně - tvé srovnání monopolů - ty si myslíš, že ten kdo 6 let studoval medicínu, tak má monopol na léčení lidí? A kdo by to asi jinej podle tebe měl dělat. Někdo, kdo vychodil průmku anebo gympl. Nebo si mám nechat vytrhnout zub u kováře (když nějakýho seženu) ? Jestlis to myslel tak, že jsou státní - tak i soukromí lékaři jsou, k jednomu chodím - ovšem všichni mají bez výjimky diplom.
Školy používáme rádi - protože kdo naše děti naučí? Život asi sotva. Ale i ty jsou už soukromé (dokonce i VŠ).
Sociální pojištění - vůbec nechápu, jak souvisí (u tebe) s monopolem. To přece platím státu, a to že by měl být monopol na soc. p.? Myslím, že z něj si taky přispíváš na důchod či co, ne ? Ovšem, pokud se ho nechceš dožít, je tvoje věc.
Dále, monopol na elekřinu - kdo jinej než ČEZ by jí asi vyráběl, ty chytrej. Nebo znáš někoho (kromě Montgomeryho Burnse), kdo by si za 100 mld.(to nevím, to jsem jen tak plácnul) postavil malou jadernou elektrárničku, a začal (jako podnikatelskou činnost) vyrábět a prodávat elektřinu ?
Nebo - kdo myslíš (a taky jak by to asi šlo) by postavil na ulicích svoje koleje, vykopal svoje tunely a začal provozovat svoje tramvaje a metro ? Už se prober.
A pošta - myslíš, že někdo u nás vydělá na posílání pár papírků a balíčků? Teda kromě DHL, ty sou fakt rychlý (taky drahý), ale zato po celém světě. Ještě nemáš dost ?
Asi nemáš vůbec žádnej přehled o sítích jiných alternativních oparátorů - např. Aliatel, který má páteřní sítě po celý republice , i do zahraničí. U toho tahání drátů - se jedná o problém "poslední míle", jestli ti to vůbec něco říká. Ale to lze přece pronajmout, to už je věc operátora a dohody s Telecomem. Nebo lze přenášet radiovým spojem apod.
Nejpsíš ani ekonomická situace a problematika obchodu ti nic neříká, když ti není jasné, co by plně liberalizovaný trh (s těmi službami, o kterých se teď nejvíc mluví) a konkurenční prostředí provedly s naší ekonomikou během pár let, a jakým směrem (pochopitelně pozitivně) by ji ovnlivnily a nasměrovaly do budoucna.
Malá rada na závěr: zkus se podívat směrem na západ, jak to tam vypadá s těmi tebou zmiňovanými monopoly (elektřina, doktoři, školy apod.), ale hlavně co se týká monopolů na telekomunikace.
A abych použil tvých slov:
bylo by nacase aby se tobe rozsvitilo v makovici a neresil si svoje komplexy tady a zcela zbytecne,
a konečně opustil tuto konferenci, ve které jsi stejně nezplodil nic rozumného.
Ani podepsat se neumíš.
no vidis ty zakomplexovanej romanopisce sam ses dostal - > treba Dále, monopol na elekřinu - kdo jinej než ČEZ by jí asi vyráběl, ty chytrej.
no a kdo jinej by delal telekomukaci ? Ty magore, nejdrif si zjisti z teho se telefoni sit sklada a zjistis ze telekom je akorat jen poskytovatel, pul a pul republiky ustredny je siemens / alcatel.Mj. telecom je zde pusobi od r. 1877 (v prenesene forme) Co se tyce ty konkurence nikdo ti nebrani sezen si 100mld a postav si uplne novou telekomunikacni sit......... ne s oblibou si pouzivej mobily ale jak sem uz psal, eurotel (telecom) peagas (stat) cesky mobil (kdyz se kouknu po vlastnikach akcii, tak defakto taky stat), takze tvemu odporu ke statu ci telecomu. No vidis ty maku, s tema dratama jsem to taky rikal, a nejen aliatel ma draty ven, kazdej ma draty ven, a pkud vis co je NIC a peering, tak jso uty dohody o vyuzivani dratu jinych.takze nevim co resis s dratama, propoj se treba prez volnyho ty setrilku a stejne prez IOL draty polezes......... no je to s tebou ztrata casu, zakomplexovanejch a nespokojenejch porad vsude dost..jo mimochodem nebylo to vcera Na vlastni oci o tobe?:-))) A nevim pros bych se mel podepisovat pod bezduchou diskuzi bezduchejch lidi co to pisu.a to je bohzel uz tak proflakly, ze to vedi uz i provideri se dvema klientama :-)))))))))) vcelku se bavim a to dost dobre. A nezlob, no nebo muzes jit kandidovat, aspon posilis politicky panoptikum.
no vidis ty zakomplexovanej romanopisce sam ses dostal - > treba Dále, monopol na elekřinu - kdo jinej než ČEZ by jí asi vyráběl, ty chytrej.
no a kdo jinej by delal telekomukaci ? Ty magore, nejdrif si zjisti z teho se telefoni sit sklada a zjistis ze telekom je akorat jen poskytovatel, pul a pul republiky ustredny je siemens / alcatel.Mj. telecom je zde pusobi od r. 1877 (v prenesene forme) Co se tyce ty konkurence nikdo ti nebrani sezen si 100mld a postav si uplne novou telekomunikacni sit......... ne s oblibou si pouzivej mobily ale jak sem uz psal, eurotel (telecom) peagas (stat) cesky mobil (kdyz se kouknu po vlastnikach akcii, tak defakto taky stat), takze tvemu odporu ke statu ci telecomu. No vidis ty maku, s tema dratama jsem to taky rikal, a nejen aliatel ma draty ven, kazdej ma draty ven, a pkud vis co je NIC a peering, tak jso uty dohody o vyuzivani dratu jinych.takze nevim co resis s dratama, propoj se treba prez volnyho ty setrilku a stejne prez IOL draty polezes......... no je to s tebou ztrata casu, zakomplexovanejch a nespokojenejch porad vsude dost..jo mimochodem nebylo to vcera Na vlastni oci o tobe?:-))) A nevim pros bych se mel podepisovat pod bezduchou diskuzi bezduchejch lidi co to pisu.a to je bohzel uz tak proflakly, ze to vedi uz i provideri se dvema klientama :-)))))))))) vcelku se bavim a to dost dobre. A nezlob, no nebo muzes jit kandidovat, aspon posilis politicky panoptikum.
To že Telecom používá ústředny Siemens a Alcatel ví snad každej, kdo se trochu orientuje v telekomunikacích, co je NIC vím taky i něco o těch drátech (i skleněnejch :-)
Mě hlavně jde o vytvoření konkurenčního prostředí (a vůbec ne o dráty) a věci s ním spojené,které nepochybně přinesou život do naší pomalu se rozjíždějící ekonomiky. Určitě víc než těch 20 mld. navíc za prodej státního podílu v Telecomu, nehledě na sociální aspekty apod., ale to je taky jasný každýmu, kdo se pro změnu trochu orientuje v ekonomice.
A nevím co bylo včera Na vlastní oči - na televizi nemám čas koukat, jsem od rána do večera "at work and studying".
A co se týče tý kandidatury - tak to asi tak za 10 let možná zkusím.
Bye, zaslepenče.
Podle jednoho bilboardu pod název něco se blíží bych napsal
KRVAVÝ PŘEVRAT !!!!!!!
Jednoznačně Defenestrace.Nestačí aby odešli,ale musí se vyhodit.
Pak se může říct Děkujeme,ale poletíte!!!!!!!!!