Asociace televizních organizací (ATO) vyhlásila v pondělí výběrové řízení na realizátora peoplemetrového měření ve čtvrté vlně. To probíhá již od roku 1997. Prvním z nich se stala společnost Taylor Nelson Sofres Media Facts. V současné době s ATO spolupracuje s výzkumnou agenturou Mediaresearch, a to již devět let. Aktuální smlouva s touto společností končí koncem příštího roku.
ČTĚTE TAKÉ: Měření peoplemetry od firmy Mediaresearch je v Česku už devět let
Nastavené parametry nového výzkumu zachovávají vysokou úroveň stávajícího projektu a rozšiřují ho navíc o požadavky na měřící technologie, které jsou schopny reagovat na vývoj a změny ve způsobu příjmu a sledování televizního vysílání, a to jak v reálném čase, tak i v režimu na vyžádání,
uvedla při této příležitosti asistentka ATO Daniela Keltová. Asociace letos poprvé, vzhledem ke změně zákonných předpisů, postupuje podle ustanovení zákona o veřejných zakázkách.