Názor k článku Optimalizace výkonnosti webu – aneb jak naučit váš web více vydělávat od David Špinar - Ahoj Martine, měl bych poznámky. Optimalizace webu (nebo také...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 12. 2009 12:09

    David Špinar
    Ahoj Martine, měl bych poznámky.
    Optimalizace webu (nebo také optimalizace obchodní výkonnosti webu) má za cíl zvýšit konverzní poměr webu – poměr mezi počtem návštěvníků webu, kteří udělají akci, jež je cílem vás jako majitele webu, k počtu všech návštěvníků webu."
    Je to skutečně jediný a majoritní cíl? IMHO totiž nikoliv. Stejně podstatným cílem optimalizace konverzní schopnosti webu přece je zvýšit hodnotu konverze. Tj. přesvědčit k hodnotnějšímu/dražšímu nákupu. Pokud se mi totiž nepodaří optimalizací webu zvýšit konverzní poměr, ale podaří se mi zvýšit průměrnou hodnotu konverze, tak jsem uspěl a platí pro to stejné důsledky, které popisuješ dále (tj. např. schopnost ufinancovat dražší PPC reklamu atp.
    Uživatelnost - Web nesmí bránit návštěvníkům k přístupu k obsahu
    Uživatelnost? Není pro tento jev již zažitější termín "přístupnost"?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).