Optimalizace webu (nebo také optimalizace obchodní výkonnosti webu) má za cíl zvýšit konverzní poměr webu – poměr mezi počtem návštěvníků webu, kteří udělají akci, jež je cílem vás jako majitele webu, k počtu všech návštěvníků webu."Je to skutečně jediný a majoritní cíl? IMHO totiž nikoliv. Stejně podstatným cílem optimalizace konverzní schopnosti webu přece je zvýšit hodnotu konverze. Tj. přesvědčit k hodnotnějšímu/dražšímu nákupu. Pokud se mi totiž nepodaří optimalizací webu zvýšit konverzní poměr, ale podaří se mi zvýšit průměrnou hodnotu konverze, tak jsem uspěl a platí pro to stejné důsledky, které popisuješ dále (tj. např. schopnost ufinancovat dražší PPC reklamu atp.
Uživatelnost - Web nesmí bránit návštěvníkům k přístupu k obsahuUživatelnost? Není pro tento jev již zažitější termín "přístupnost"?