Barrandov má bohužel stále jen takové náhodné výkyvy s novými pořady, kdy první díly sice vyletí nad průměr, ale vzápětí prudce klesnou do podprůměru. Stejně jako loni, tak ani letos se tedy nepodaří těch předpokládaných, ale nedosažených 6%. Teda 2x si letos na ně v průměrné týdenní sledovanosti v hluchém prázdninovém období aspoň sáhli. Navíc se před ně ve sledovanosti čím dál častěji dostává Nova Cinema a uvidí se, co další program Novy. Chrenek sice zatím stále dotuje, i když to už neměl v plánu, ale současně se zoufale snaží najít kupce. Ten, pokud by to byla silná světová mediální skupina, by mohl být pro Barrandov záchranou. Změna vlastníka totiž většinou znamená změnu managementu (viz. Nova i Prima) a ten současný zjevně už není schopný vymyslet nic, co by Barrandov posunulo výše.
Na Markíze to tvrdo prepadlo a Jojka sa za minulý týždeň stala lídrom v prime-time počas celého týždňa. Takže pre Barrandov Markíza nie je žiadny konkurent :-)
Onur odíde veľmi rýchlo zo Slovenska a z Česka ako vidím, ale na Barrandove sa ešte môže prebrať, predsa len diváci Barrandovu sú zvyknutí aj na historické filmy/seriály. V Česku to prepadák ešte nie je, na Slovensku to je megaprepadák, na Markíze to mal byť hlavný seriál v jarnej štruktúre.
To jako Markíza má s Onurem ještě menší share než 3,8%? No on ten seriál má šance na Barrandovu uspět, protože je to televize pro starší diváky, ale to by ho nesměli odstartovat na Vánoční svátky. Jestli někdo chce, aby seriál byl úspěšný, je potřeba, aby se lidi dívali od prvního dílu, jinak si ho už nenajdou. A Barrandov toho Turka nasadí o Vánocích, kdy lidi nemají čas, nebo sledují s děckama pohádky. To přece je marketingový úlet. Co na to Milda?
za predminulý týždeň som chcel napísať. Pri Sultánovi minulý týždeň bola Jojka lídrom v prime-time už pri druhej časti Sultána a tak isto aj pri tretej časti, keď vysielala Panelák a seriál Kosti (u vás Sběratelé Kostí) v stredu a vo štvrtok Panelák a české Áno, šéfe! s Polreichom. Vo štvrtok bola dokonca bola už celodennou jednotkou nielen v prime-time.
Nevím sice přesně v jaké dny Barrandov Onura vysílal, ale jestli začal minulý týden, tak je to hodně slabá útěcha Mildo, když tvrdíš, že v tomto období všechny komerční televize paběrkují. Prima měla minulý týden každý všední den od osmi 1,5 mega s VIP Prostřenem a v další dny pro změnu měla ta srejná čísla Nova s pohádkami. Zkrátka jediný kdo z komerčních televizí paběrkuje je Barrandov a ono se není čemu divit, když i premiéra Onura u nás byla hodně těžkým propadákem.
Ono záleželo co vysílala konkurence, respektive ČT1, protože komerční kanály v době vánoc pouze paběrkují. Každopádně v lednu až Nova s Primou a ČT1 nasadí vesměs reprízy, bude Velkolepé století jedna z mála premiérových novinek a sledovanost půjde nahoru.
Strategický investor by Barrandovu skutečně pomohl, viz třeba poloviční švédský spolumajitel Primy. Ale berte tyto spekulace v médiích o prodeji TVB s rezervou, protože za posledních 20 let takhle Chrenek několikrát zaručeně prodával Barrandovské ateliéry a nakonec je má dosud ;-)
Nesouhlasím se změnou managementu, která by moc nepomohla. Vybudovat silnou TV je běh na dlouhou trať, viz třeba jako dlouho trvalo Primě než byla schopná s obdobným typem pořadů jako vysílá Nova udělat zajímavá čísla ve sledovanosti. Navíc když vidíte nejsledovanější pořady na TVB, jde vesměs o vlastní tvorbu.
Mimochodem viděl jste prodej GRPs za listopad? Barrandov zvyšuje spolu s Primou jako jediná TV výrazně svoje příjmy, takže podzimní investice do programu se začíná vyplácet.
Ono nasadit proti dlouhodobě nejoblíbenějšímu slovenskému seriálu tureckého Onura nemůže vést k úspěchu. Panelák je stejně neprůstřelný jako třeba u nás Vyprávěj na ČT1. Spíš mě překvapuje že Markíza prohráva už i ve zpravodajství. Tvrdím pořád, kdyby Primu nevedli amatéři už dávno vede vyrovnané souboje s Novou.