apropo nákupy online - minulý měsíc jsme kupovali chladničku pro babičku a ten daný vybraný typ jsme našli nejlevnější v ........ místní "kamenné" prodejně! Mladá generace v rodině tomu nechtěla věřit, hledala na netu levnější ale nenašla......
Začíná se mně zdát nejenom z tohoto příkladu, že prodej "online" začíná narážet na své limity aneb některé zboží se přes net těžko bude kdy masově prodávat (např. potraviny). Ale u té chladničky to překvapilo i mě..........
Tohle někdy souvisí s tím, že doba stálého poklesu cen u elektroniky je zřejmě minulostí a ceny leckdy i rostou.
U "moderního" prodejce se na to logicky reaguje a obvykle má snahu i u zboží již nakoupeného na sklad cenu plynule zvyšovat, jakmile se o růstu dozví, u menších krámků ale občas může něco zůstat na skladě za "starou cenu" déle.