" v rozhovoru to obhajuje jako něco, co vlastně návštěvníci chtějí,"
Na mne ten rozhovor působil tak, že návštěvník je jen to zboží, které oni musí hezky zabalit a prodat svým zákazníkům. Těm také prezentují metody, jak návštěvníka déle udržet na stránkách, zjistit o něm co nejvíce a podstrčit mu co nejefektivněji reklamu. To inzerenty zajímá, protože nechtějí peníze za reklamu vyhazovat oknem a je to logické.
Celý ten rozhovor mi jen potvrdil, že tenhle cirkus budou muset hrát beze mne :-)
Myslím, že je dost lidí, kteří reklamu v televizi vidí, aspoň první jednu-dvě a pak třeba poslední před pokračováním vysílání. Já na komerční televize nemám čas, ale vím o lidech, kteří mají televizi puštěnou pořád, sledují ji napůl, občas přepnou kanál - když se jim chce hledat ovladač - ale to pro reklamu stačí. Takovým divákům také odpovídá úroveň té reklamy.