Hlavní navigace

Názor k článku Ondřej Krišica (Seznam.cz): Procento souhlasů s cílením reklamy napříč trhem klesá. Z cookies lišt nejsme nadšení od Lukas1500 - " v rozhovoru to obhajuje jako něco, co...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 6. 2024 12:42

    Lukas1500

    " v rozhovoru to obhajuje jako něco, co vlastně návštěvníci chtějí,"
    Na mne ten rozhovor působil tak, že návštěvník je jen to zboží, které oni musí hezky zabalit a prodat svým zákazníkům. Těm také prezentují metody, jak návštěvníka déle udržet na stránkách, zjistit o něm co nejvíce a podstrčit mu co nejefektivněji reklamu. To inzerenty zajímá, protože nechtějí peníze za reklamu vyhazovat oknem a je to logické.

    Celý ten rozhovor mi jen potvrdil, že tenhle cirkus budou muset hrát beze mne :-)

    Myslím, že je dost lidí, kteří reklamu v televizi vidí, aspoň první jednu-dvě a pak třeba poslední před pokračováním vysílání. Já na komerční televize nemám čas, ale vím o lidech, kteří mají televizi puštěnou pořád, sledují ji napůl, občas přepnou kanál - když se jim chce hledat ovladač - ale to pro reklamu stačí. Takovým divákům také odpovídá úroveň té reklamy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).