Názor k článku Ondřej Krišica (Seznam.cz): Procento souhlasů s cílením reklamy napříč trhem klesá. Z cookies lišt nejsme nadšení od Uncaught ReferenceError: - personalizace v českém podání (vč. Seznamu) je jedna...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 6. 2024 22:22

    Uncaught ReferenceError:

    personalizace v českém podání (vč. Seznamu) je jedna velká faleš, za hranicemi nejspíš taky, ale osobní zkušenost mám jen od nás.

    Cíl je zvednout čísla a ne uspokojit návštěvníka. Říkat, že když se čísla zvedly, tak musí být návštěvníci uspokojeni, protože na to klikli je k pláči, stejné argumenty zaznívají i v tomhle rozhovoru.

    Nepochopení čísel a dat je hlavní problém. Pak vznikají milné předpoklady, že potřebují více dat, aby mohli být přesnější, vynakládají se obrovské peníze do více dat a místo, aby vše fungovalo tedy lépe, čísla se zvedají vmanipulováním uživatelů do pastí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).