Ideální by bylo, kdyby tohle vůbec potřeba nebylo. ;o)
Vůbec, ono to samotné třídění uživatelů, zařazování do kohort, a podobná cvičení, je samo osobně velmi nepřesné, a obávám se, že v reálu to páchá spoustu škod. (Ostatně, když mne Google ani nerozezná od robota, jak mne chce někam zařazovat - nebo mají speciální kategorii na roboty?)
IMHO by úplně stačilo, kdyby se ta reklama nepersonifikovala podle uživatele, ale nastavovala se podle stránky, na které se zobrazuje, v podstatě podle kontextu. Pak by nehrozilo, že se mi personifikovaně zobrazuje reklama na dámské vložky a holítka, protože si na mém počítači žena hledala nějakou drogerii, když jsem na stránkách o fotbale nebo motoristickém sportu (například) - a já bych nemusel vysvětlovat, že jsem opravdu nechtěl koukat na ty mladý holky v plavkách, ale jen jsem ťuknul na reklamu na okraji stránky, když jsem se snažil myší trefit posuvník. ;oD