Názor k článku Ondřej Krišica (Seznam.cz): Procento souhlasů s cílením reklamy napříč trhem klesá. Z cookies lišt nejsme nadšení od seniorskeptik - Lukas 1500: Myslet znamená houby vědět. Jsem chudý důchodce,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 6. 2024 14:12

    seniorskeptik

    Lukas 1500:
    Myslet znamená houby vědět. Jsem chudý důchodce, takže si nemohu dovolit kupovat v Česku předražené šmejdy, když kousek za Libercem to mám v mnohem lepší kvalitě za polovinu až třetinu, takže jakákoli reklama na ček šmejd cokoli je pro mne naprosto irelevantní. Jezdím sice z Prahy, ale mám to nastavené tak, že v Zittau v Kauflandu nakoupím hotovky, (dvě porce za 30 - 50 Kč, chuťově výborné a s minimálními přidanými náklady, pak zajedu, s téměř prázdnou nádrží, do Bogatynie, kde natankuji minimálně 40 l do nádrže a 20 do kanystru, (úspora 3 Kč na litr a tady nezaplatím ani Ň na daních!), prosmýčím Lídl, (Kočkolit, krmení pro Čičíka, orechy brazilijske, nebo Macadamia), pak DINO, kde mají vynikající a velmi levné maso, které má výbornou chuť a vůni, aniž bych do něj musel sypat metráky různých koření, výborné snídaňové máslo, (Tam za 35 Kč, u nás za 70 - 80), med, kilo za 40 Kč, vynikající smetanové zmrzliny a další. A končím v Biedronce, kde dokoupím rýži, cukr sůl, kuchyňské utěrky, toaletní papír, výborné uzeniny, sýr a další různé. Takže celkem utratím, (zásoby na celý měsíc) max, i s benzinem, 8 - 9 tisíc Kč a mám vystaráno. Včera jsem měl na návštěvě syna, otevřel ledničku a špajzku a prohlásil: Ty čekáš nějakou živelnou katastrofu? Máš tady toho jak rákosník u nás ve večerce! No a celkem ujedu 289 km.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).