přitom logické a uživatelsky správné je využití opt-in, ten kdo má zájem o personalizovaný obsah a sledování, sám si to zapne a pak je na něm, jestli cookies maže/nemaže. Sám Seznam "tvrdí", že vlastně po tom je poptávka.
Naopak neustále dotazy, jestli opravdu nechci personalizovaný odkaz a neustálý aktivní nesoulad je nepříjemný. Stát jim zakázal si ukládat informace, takže oni se jak na potvoru schválně znovu a znovu ptají jen aby demonstrovali, jak je stát špatný, že jim to tak nařídil. Ne, stát jim rozhodně nenařídil, aby služby měli opt-out a aktivně se museli odmítnout, jim nařídil pravý opak. To jen tyhle společnoti z nás dělají rukojmí kvůli svému byznysu.
Ono to je analogicky stejné ve fyzickém světě, když někde jsme, koukáme okolo, vidíme reklamy, stánky, upoutávky a sami volíme co chceme a za to utrácíme. Naopak neustálé dotazy pouličních prodejců, kteří se vnucují se svojí nabídkou bereme jako obtěžujjící.